søndag 17. januar 2010

Vårt bad...




Jeg leste i bloggen til Tinos at NIB hadde utfordret oss bloggere til å vise badene våre, noe som er litt mer personlig enn stue og kjøkken. Så da tar jeg utfordringen på strak arm og viser dere herved vårt hovedbad i 2. etasje :-)



Vi kjøpte vår 2-mannsbolig for 4 1/2 år siden og har ikke følt for å gjøre noe med hovedbadet. Det er lyst og hvitt med enkel og pen innredning synes vi. Det eneste jeg har gjort er å male vinduskarmene for disse var umalte og mørke. Dette fikk jeg gjort like før jul. Alle såpene i vinduskarmen er kjøpt i Grasse som er en fantastisk liten by i Provence der veldig mye av verdens parfymer lages...
 

Badekaret i huset hos oss brukes flere ganger i uken og jeg ønsker meg et boblebad. Nå skal jeg snart hoppe i etter at jeg har gått en 50-minutters skitur med naboen. Deretter er det "Åndenes makt" også blir det vel nattabra tenkter jeg.



Må også nevne at eldstemann har vært på sine 2 første kamper i dag og det gikk kjempefint. Han storkoste seg og gleder seg allerede til neste kamp :-) Jeg må også si at middagen hos Janicke (sjekk ut hennes nye blogg som jeg hjalp henne med i går) og Roars middagsselskap i går var kjempehyggelig - takk skal dere ha!!!

Ønsker alle en fin uke!



3 kommentarer:

  1. Anonym17/1/10

    Hei å hå!! Så gøy med bad.... Må nok stæsje litt jeg før det blir noe bilder på bloggen av badet vårt.... Adam har virkelig falt for håndballen skjønner jeg...det er bra!! Håper at alt står bra til med dere!! Vi må snakkes snart da!

    Klemmer fra Tine

    SvarSlett
  2. Nå ble bloggen VELDIG fin :-)))) Jeg måtte selvfølgelig ut og kjøre igjen når jeg kom hjem... Da svippet jeg like gjerne innom Dorothea og kjøpte lys som passet den nye lille lysestaken min.... Og nå lyser det såååååååå fint!!! Takk for en hektisk men veldig koselig dag :-))
    Tjoohoooo :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for flott bidrag i nibutfordringen!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥