onsdag 20. januar 2010

Shopping...




Nå ble det endelig tid til en runde på salg. Etter treningen i dag hadde jeg avtalt å møte Janicke (min nye nabo) i Drøbak for å ta en lunsj og en runde i butikker. Etter å ha konsumert en fantastisk god kreasjon med røkelaks og eggerøre på "Bakeri Utsalget" kjente vi hvordan kreftene tok seg opp og butikkene nærmest ropte på vår tilstedeværelse. Først gikk turen til "Lille due" hvor vi fant denne fantastiske lille lysestaken i sink. Vi fant også mye annet fint, men januarlommeboken skrek etter nåde så vi lukket øynene og gikk ut...

Deretter måtte vi innom "Design Mix" som hadde supersalg og her fant jeg den søte kransen i sink (på første bilde), også MÅTTE jeg bare kjøpe meg Chai Te. Fikk det hos Janicke på lørdag og det var bare supergodt. Men, nå manglet vi jo blomster så da dro vi tilbake (husk at vi hadde MASSE energi etter en stor lunsj) til en fin liten blomsterbutikk som ligger ved siden av "Lille due". Her fikk vi kjøpt "hjerter på en snor" (eller hva det nå heter). En genial liten sak som nesten ikke trenger vann, og det passer jo bra for "blomsterdødaren". Jeg kunne heller ikke motstå den lille potten i sink med små hjerter - og vips så hadde jeg helt ny dekorasjon på fatet gitt :-)


Jeg må også nevne at jeg var innom "Esprit" i Grensen for å se om de hadde noe fint og jammen fant jeg ikke en bluse og en genser til den nette sum av kr. 230,- tilsammen!!!



Ellers fikk jeg tatt meg en skitur med naboen i går og i dag har det vært allidrett for minstemann og håndball for eldstemann så her har det gått i ett!

Jeg har også gjort noen små endringer med layouten på bloggen min, syntes den trengte litt friskere farger. Håper dere liker den.

Jeg ser at mange er inne og kikker, legg gjerne igjen en liten hilsen - det er så hyggelig :-)



2 kommentarer:

  1. Takk for en koselig tur!! Jeg håper vi kan gjøre dette flere ganger :-))
    Nå sitter jeg med pc'n på fanget, og nyter en kopp chai :-)) Livet er herlig!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Anonym22/1/10

    Høres ut som en koselig tur!! Så fine innkjøpene dine er Anett!! Ønsker dere en riktig god helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥