fredag 15. januar 2010

En god start på helgen...




I går avtalte jeg med min nabo at i morgen (altså i dag) skulle vi ta en tur på ski etter jobb. Etter jobb i dag var det siste jeg ville å gå på ski. Jeg og minstemann hadde fått oss hver vår latte (Nespresso selvfølgelig) med karamell, vi hadde fyr i peisen og stearinlys. Jeg prøvde å fritte ut naboen om hun hadde like lite lyst som meg på en skitur, men neida - hun var full av energi!!! Javel, da var det bare å kle på seg utstyret og hente skiene. Det er helt utrolig for når man bare har kommet seg opp av sofaen og ut i løype er det bare verdens herligste følelse. Det var lite folk, deilig temperatur (-3 garder) og bare helt nydelig.

Halvveis på turen møtte vi to gutter som hadde gått seg bort stakkars. De fikk låne telefon og ringt hjem og ble med oss til bilen hvor de ble hentet. Det var fint å kunne hjelpe, jeg husker jo følelsen da jeg ble litt lost på årets (eller tiårets) første skitur som ble VELDIG lang :-(

I helgen blir det litt rydding, besøk hos Janicke og Roar (det går rykter om 3-retters middag så jeg gleder meg noe sinnsykt) og håndballkamp med Adam. Kanskje jeg får presset inn en tur på helsestudio også...

Ønsker alle en fantastisk helg!


1 kommentar:

  1. Tuuuusen takk for en veldig koselig kveld i går :-) Jeg er superfornøyd med bloggen :-)) Tusen takk!! Nå er det ikke lenge til vi kan traske opp og ned til hverandre :-))
    Stor klem :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥