onsdag 6. januar 2010

Tilbake på jobb...




På søndag var som sagt alt av jul borte her i huset. Det er utrolig koselig å pynte og stelle til jul, men 1. januar er liksom julen ferdig for oss. Dessuten er det så greit å få ryddet unna mens man enda har fri. Nå har sinkfatet fått tilbake sin vinterlook. Reinsdyret kommer jeg liksom ikke bort fra, synes det er så søtt der det står...

Må bare nevne at i går var igjen skiene på bena og nå hadde jeg med naboen og lille Sala (en liten fin hund av et eller annet terrierslag). Vi bestemte oss for å gå en lysløype i nærheten av Ski og det var veldig fint. Lite folk og fin lysløype. Siden det var drøye -15 kalde ble ikke turen så lang, men 40 minutter gjorde ihverfall til at jeg ble varm nok. Har liksom ikke helt funnet treningsgløden etter nyttår, men på fredag må jeg bare komme meg avgårde og få trent litt vekter. Da får jeg ta med min nye IPod Nano som jeg fikk av min mann til jul :-)

Ellers forbereder vi oss til bursdagshelg. Eldstemann blir 9 år og skal ha diskobursdag på rommet over garasjen på fredag. Jeg har skjønt at det skal foregå med minst mulig innblanding fra de voksne så vi får bare holde oss unna. Det er første året der både jenter og gutter er invitert så det kan jo bli spennende :-O Da skal jeg prøve å lage diskosjokoladekake. Jeg skal legge ut resultatet her.


I dag kom både bestemor, guttene og min man på jobben for å overvære årets juletrefest hos Aschehoug. Det er veldig koselig og som dere ser sitter en meget interessert gutt og følger med på tryllekunstene. Nå sover begge søtt og det skal nok snart jeg også gjøre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥