tirsdag 26. januar 2010

Min "gamle" skatt...




Jeg ble så inspirert av Janickes blogg der hun viser bilde av sin mormors gamle klokke som hun har i stuen. Min egen bestemor døde da jeg var 18 år (for ganske akkurat 20 år siden i år). Det var ikke så mye jeg arvet etter henne, men denne kandelaberen var hennes og det er noe av det kjæreste jeg har. 



Jeg vet hun var veldig glad i den og den sto alltid på bordet når vi spiste søndagsmiddag. Min bestemor hadde et hjerte av gull og jeg var enormt glad i henne. Jeg har kanskje ikke et hjerte så stort som hennes, men føler at vi var veldig like og jeg var MASSE på besøk hos henne. Hun har en stor og helt spesiell plass i mitt hjerte. Det kunne vært artig å høre om dere andre bloggeres kjæreste eiendel og historien bak denne. Gi meg et hint på bloggen min med link til deres historie og send gjerne utfordringen videre :-)



Ellers er formen fortsatt ikke på topp. Har hatt en god dag i dag og etter en rolig fridag i morgen bør formen være såpass bra at jeg kan komme meg på jobb igjen. I går gikk jeg meg en lang og god tur i det fine været. Det er så deilig med frisk vinterluft for å klarne hodet og kroppen. Måtte jo også ha med kamera og da fikk jeg tatt dette bildet i nærområdet her...


3 kommentarer:

  1. Så nydelig kandelaber :-) Jeg er sikker på at du har et hjerte av gull Anett!!!
    Jentene og jeg stortrives sammen med deg!! ( Jeg vet at nissen også trives godt sammen med deg ;-) Den ble jo veldig intern.... ho ho...

    Ha en fortsatt koselig kveld!

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  2. Hei hei og takk for veldig koselig hilsen på bloggen min!! Nå har jeg kost meg med innleggene dine! Så du var i Drøbak,men så skrev du om Greverud,bor du der?? jeg bor nemlig i Drøbak! Ha en fin uke vider eog klme fra Anette

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig blogg du har - vakker kandelaber du viser i dette innlegget synes jeg. Koselig med ting man har arvet og som betyr noe spesielt.

    Jeg har lagt meg til som følger, og titter gjerne innom igjen. :)

    Ønsker deg en fin ukeslutt.
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥