søndag 24. januar 2010

Harrytur til Sverige?




Neida, men vi har vært og besøkt min mamma på torpet i Säffle. Hadde egentlig ingen planer denne helgen, også visste vi at mamma alltid synes det er koselig med besøk på torpet. Vi skulle også ha etpar ting på IKEA og da var det greit å kombinere besøk hos mamma med en tur på IKEA og selvfølgelig favorittbutikken min i Karlstad "Noll54" (som jeg ser at også "Romantiska hem" handler hos). Der kjøpte mamma en kjempefin bursdagsgave til meg som dere skal få se om en ukes tid :-)



Vel tilbake på torpet hadde vi lovet eldstemann at han skulle få prøve det nye skiutstyret. Siden minstemann laget et lurveleven for å slippe å gå ut (noe han lykkes godt med) ble det Adam, pappa og jeg som tok på oss hodelykter og laget skiløype utpå jordet. Sporene dere ser til høyre og venstre er rådyrspor. Denne gangen så vi 3 flotte rådyr! Men, etter frokost i dag visste minstemann at hyling og skriking ikke ville virke så etter ca 10 minutter var tøyet på og gutten på skiene - og han var kjempeflink!
 


På vei hjem måtte vi jo også innom grensa og kjøpe med litt mat hjem og siden Janicke har fått meg hekta på Chai latte måtte jeg også kjøpe med mer honning...

Etter en uke med en form som ikke har vært noe særlig er det klart for en ny uke med forhåpentligvis mer energi og overskudd...




2 kommentarer:

  1. Anonym26/1/10

    Ser ut som dere hadde det fint i Sverige!! Spennende og se hva du har fått av mammaen din;) Vi gleder oss masse til besøk i februar!! Håper det har gått bra på jobben i dag da...Ha en fin tirsdag kveld!!
    Klem Tine

    SvarSlett
  2. pappa26/1/10

    Veldig hyggelig å lese bloggene deres. Jeg har jo vært borte i 14 dager, så nå har jeg lest meg opp på begge bloggene. Med det tempoet dere har, skal dere være glad for at dere trimmer. Sees til helga.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥