torsdag 28. januar 2010

Nyttårsball og bursdag...




Jeg må bare vise bilde (igjen) av den søte engelen som egentlig skulle vært pakket ned og tatt opp på et mørkt, trist loft etter jul. Men, hun gjør meg så glad at jeg ikke hadde samvittighet til å ta henne bort, så hun får fortsette å sitte sammen med de tørkede rosene fra min mann...



Jeg tenkte å dele noen tanker med dere andre bloggere der ute, mange som jeg antar er på samme alder som meg selv. På søndag har jeg bursdag, en dag som feires med brask og bram hos familien Steen Hovden og det er kjempekoselig. Men, de siste årene har jeg hatt et litt ambivalent forhold til min egen bursdag. Er det virkelig noe å feire at jeg blir enda ett år eldre? Betyr det flere rynker, slappere hud og gråere hår? Nei, egentlig trenger det vel ikke bety det. Kanskje det betyr at jeg blir klokere, mer bevisst på å ta vare på meg selv og at jeg det siste året har lært en hel haug med nye ting! Jeg har jo også vært så heldig å få nok ett år med de herlige guttene mine, mine søte venninner og min supre familie. Joda, i år skal jeg ha en super bursdag, kose meg og ta imot alle gratulasjoner og oppmerksomhet med STOR takknemlighet...



Dessuten er jeg så heldig at jeg får feire (litt på forskudd) min bursdag hvert år med nyttårsball i Aschehougs flotte villa på frogner i Oslo! I dag har jeg vært hos Harlem (min supre frisør hos Adam & Eva i Nedre slottsgate) og jeg er vel ikke alene om å gå inn i frisørsalongen å føle meg som et takras og komme ut igjen og føle meg som den flotteste dama i gata :-) Etter mye frem og tilbake er nå også antrekket bestemt og jeg må innrømme at kjolen jeg kjøpte på salg hos Dorothea i høst er blitt en gjenganger på meg. Så var jeg så heldig å finne en liten paljettbolero på B-young som jeg syntes passet fint til kjolen. Men, nå har jeg et dilemma - skal jeg ha sorte sko eller de litt mer behagelige skoene i gull??? Jeg vet at dette ikke er et stort og viktig spørsmål, men akkurat nå trenger jeg litt hjelp av dere der ute...

Nå skal jeg sørge for å nyte resten av kvelden med min nye, korte sveis og se frem til en helg som er litt "min" og som jeg virkelig skal NYTE :-)

Ønsker dere alle en kjempefin helg!


3 kommentarer:

  1. Jeg sa gull-skoa, men det er tydelig at det er andre stemmer som må til her :). Kos deg på ball pusen, så holder jeg 'fortet'.

    SvarSlett
  2. Anonym29/1/10

    Høres ut som en veldig bra bursdagshelg Anett!! Enig med Morten om at gull sko er veldig fine til;) Du må kose deg masse da og virkelig nyte dagen din!!!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Anonym31/1/10

    GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN I DAG ANETT!! HÅPER DU FÅR EN SUPER DAG MED MANGE GODE MINNER!! KLEMMER FRA OSS PÅ GJØVIK

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥