onsdag 13. januar 2010

Endelig...




Jeg er nok litt "gadget"-freak og har LENGE ønsket meg denne maskinen, men vi har liksom ikke syntes vi har kunnet tilllate oss dette før vi til jul fikk endel penger av snille foreldre, besteforeldre og tanter. Da jeg kom over denne i går til kupp-pris på "Rafens" i Oslo (det er visstnok ikke siste modell) så måtte jeg bare kjøpe den. Den er bare så utrolig kul og kaffen blir KJEMPE god. Så nå er det bare å komme å få dere en ordentlig god kopp latte folkens!



Har også fått igjen strikkelysten etter jul så i dag var jeg og fikk kjøpt garn i bruntoner til denne kjempesøte vesten. Det er DROPS Alpaca ull og den strikkes med dobbel tråd på pinne nr. 5. Jeg skjønner at det kan ta litt tid, men tror nok jeg skal klare det på noen uker :-)



Denne uken har vi liksom sett hvordan hverdagen kommer til å bli frem til sommeren. Adam har tatt en pause fra Tae Kwandoen og har nå (i dag) begynt på håndball. Han fikk fullt utstyr av farmor og farfar til bursdagen sin så han så jo skikkelig proff ut. Det viste seg også at han hadde talent så dette blir spennende. Det blir 2 kamper allerede til helgen!!! Dessuten har jeg vært på min favoritt-treningsøkt i dag. Først 45 minutter spinning, deretter 55 minutter pilates. Etter en god dusj så kjenner jeg meg bare så full av energi - herlig!



Må bare vise et bilde fra skjenken vår. Kjøpte eføy til nyttår og en nydelig lystestake hos Fru Stenbrenden og meg. Syntes de passet så fint til bryllupsbilde av meg og mannen min...

Ha en fortsatt fin onsdags kveld!


1 kommentar:

  1. Så koselige bilder, og takk for en titt inn i hverdagen din! Nydelig lysestake, og flott bilde da! Og den kjøkkenmaskinen så bare deilig ut...Ønsker meg en slik, er veldig glad i latte;) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥