fredag 8. januar 2010

Tenk at han er 9 år!!!




Jeg måtte bare ta bilde av den nydelige lyslykten jeg fikk av min gode venninne Tine til jul (som også strikket den grå vesten til meg). Den er bare så søt. Den røde sløyfen kan jeg ta av hvis jeg vil, men jeg syntes den var så dekorativ at jeg vil ha den på. Tusen takk Tine :-)



Nå er første etappe i bursdagsløpet unnagjort. Jeg har bakt boller siden kl. 8 i dag morges (60 stykker for å være eksakt), først til alle 30 elevene i klassen, også til bursdagen med vennene i kveld. Adam var veldig klar på at dette ikke var noen bursdag, men party så da har temaet vært disko/partybursdag. Rommet over garasjen ble utstyrt med diskolys og musikken gikk for full styrke. Kaken ble pyntet med dansende seigmenn, kuler, stjerner, lys og stjerneskudd. Jeg tror han hadde en fin kveld...



Selv ble jeg med naboen ut en tur i kulden (-23) i kveld. Kom meg selvfølgelig ikke på trening i dag heller så nå må jeg bare ta meg sammen. Utrolig at det skal være så tungt å komme igang igjen når man har tatt en kort pause. Har planer om spinning i morgen så da er det bare å motivere seg.

Ønsker alle en fin helg!


1 kommentar:

  1. Ja, nå er Adam 9 år :-) Sophie hadde det super gøy i går :-)) Hun var veldig godt fornøyd med hele opplegget og at ingen voksene blandet seg for mye.
    Vi gleder oss til vin og bloggkveld neste helg :-)
    Klem klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥