søndag 18. oktober 2009

Så var atter en helg på hell...

Noen helger går så utrolig fort og dette var en av de. På fredag byttet vi ut sushien med Taco da dette er noe ungene synes er kjempegodt, ellers ble det gjort fint lite annet enn å følge "gullrekka".

På lørdag morgen fikk vi kjempehyggelig besøk av et vennepar med deres to jenter. Mens mennene var ute og syklet var damene og barna inne og bakte boller og drakk kaffe mocca... Så var det en tur i skogen med naboen før det var på tide å forsette med baguettdeigen jeg hadde satt på fredag. Vi inviterte min bror og kona på fransk aften siden de gikk glipp av turen til Cognac. Det var bare fantastisk godt med smuglede franske oster og deilig rødvin med hjemmebakte baguetter og aioli, kvelden ble sen og utrolig hyggelig.

I dag våknet vi til huset fullt med hele 6 unger - våre 2 gutter, min brors tre barn og en nabogutt - det ble en livat frokost. Når de andre dro på kino lurte jeg meg en tur på trening - spinning og helsestudio - lenge siden sist så det var kjempedeilig. Ellers har det vært rydding, avslapping og nå er det en kopp te og "Robinson" :-)


2 kommentarer:

  1. Skal, skal ikke, skal, skal ikke....... Her blir vi gale snart!!
    Ville bare fortelle at vi også hadde det veldig koselig på lørdag, og at bollene dine var helt fantastisk deilige :o)))
    Vi snakkes Anett :o)
    Kos deg med te og robinson.
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Ja, det må være et forferdelig vanskelig valg - det skjønner jeg godt. Tenk dere godt om, jeg tror nok ikke det blir solgt med det første uansett. For oss hadde det vært supert og fått dere som naboer :-) Ha en super kveld så snakkes vi nok til uken.
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥