torsdag 1. oktober 2009

Min blogg...

Da er jeg en av mange som er blitt bitt av "bloggbasillen". Jeg er utrolig glad i å ta bilder og har gjort det siden jeg var 14 år og kjøpte mitt første kamera for penger jeg fikk til min konfirmasjon - et 9 år gammelt Olympus speilreflekskamera! Siden da har det blitt mange bilder og hva er vel bedre enn å vise de her? Siden kommer til å handel om litt av hvert - interiør, mote, hobby, reise og ellers litt om hva som skjer hos oss på en helt vanlig hverdag. Håper du liker bloggen min og gi meg gjerne kommentarer hvis du har lyst...

2 kommentarer:

  1. Anonym2/10/09

    Hei du! Gratulerer med bloggen!!! Dette ser jo super bra ut!! Kommer nå til å følge med jeg!!! Klem Tine

    SvarSlett
  2. Så bra med blogg Anett :o)) Nå skal jeg legge deg til mine favoritter :o)) Ha en super helg!! Stor klem fra Janicke :o)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥