fredag 23. oktober 2009

Hektisk uke med rolig helg i vente...


Dette har vært en veldig hektisk uke hos oss - jobbing, trening og laaangt heldagsseminar på jobben har tatt mye energi. I dag er det fridag og det blir deilig, planene er rydding i huset, en tur i helsestudio med litt løping og vekttrening også en tur på Ski storsenter for å få meg en god latte og en tur innom Panduro. Symaskinen står klar så nå skal jeg sette igang med noen små prosjekter til jul. Jeg må innrømme at når høsten kommer og det begynner å bli guffent ute så koser jeg meg. Kjenner også at en smule julestemning begynner å krype på, særlig når jeg nå var innom Guttemammas blogg og så alle de fine røde bildene...

Jeg ønsker alle en super helg med et nydelig hjerte som jeg kjøpte i en kjempesøt liten interiørbutikk i Cognac...

8 kommentarer:

  1. Anonym23/10/09

    Så fint hjerte er Anett!! Hva spennende ble det på Panduro i dag da?? Ønsker dere en riktig god helg! Hils alle fra oss!! Klem fra Tine

    SvarSlett
  2. Så nydelig hjerte :o) Har du lyst til å lage julekort sammen med meg en kveld?? Det hadde vært koselig med rødvin og scrapping :o) Kanskje noen fler også vil være med??
    Ha en fantastisk helg du også :o)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Det hadde vært kjempekoselig med en kveld med rødvin og scrapping - jeg er med!!! Har dere planer i helgen? Vi tar det med ro, må rydde og ordne litt inne så skal jeg prøve å få sydd litt :-) Vi prates!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så bra :o) Da finner vi en dato som passer. Vi skal på fest i morgen, men søndag har vi ingen planer. Skal vi finne på noe sammen da? Klem

    SvarSlett
  5. Kanskje vi skulle prøve å fått til den turen på søndag? Er ikke sikker på været, men kan vi ikke bare ringes på formiddagen en gang og se hva vi kan finne på...

    SvarSlett
  6. Jo, det kan vi godt gjøre :o) Ha en fortsatt fin kveld :o)
    Klem

    SvarSlett
  7. Anonym25/10/09

    Hei Anett

    Så fin side du har laget:-) Her skal jeg følge med....

    Klem Hanne

    SvarSlett
  8. Så hyggelig med hilsen fra Singapore Hanne :-) Håper alt er bra med dere der borte, vi savner deg og gleder oss til å se deg om noen måneder. Hils alle dine. Klem Anett

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥