søndag 25. oktober 2009

Klar for ny uke...

Denne helgen var fullstendig uten planer og det var veldig deilig. Fredag var jo fridag, men jeg fikk både trent og gjort noen små ærender. Lørdagen var jeg bare slapp så da ble det Bonytt og te i sofaen og selvfølgelig litt rydding, men ellers rolig. I dag derimot har det vært fullt kjør. Jeg fikk laget mønster til en artig dukke som jeg tenkte å sy i nissefarger (resultatet blir vist her så fort jeg har fått kjøpt stoff hos "Stoff & Stil" i Drammen), så var det en tur på spinning før jeg hadde avtale med en god venninne av meg om å ta en tur til Drøbak og gå på cafè (med barna). Det var kjempehyggelig. Deretter var det hjem å ordne lammemiddag.

Fikk forresten frisket opp heklingen på fredag og her er resultatet - tre små heklede blomster. Tenkte å sy en liten overall til en venninne av meg sin lille baby og pynte med en blomst og den lille sommerfuglen. Skal se om jeg klarer å hekle etpar små lommer også. Stoffet er et rosa cordfløyelstoff som jeg tror kan bli fint til kjolen...




3 kommentarer:

  1. Anonym26/10/09

    Så søte de ble!!! Høres nydelig ut på kordfløystoff!!! Håper vi får se det ferdige produktet da!!! Ha en fin uke! Klem Tine

    SvarSlett
  2. Hanne Erlandsen26/10/09

    Så flink og produktiv du er Anett fin fine ble de.-) Jeg savner dere også, mye mulig jeg kommer hjem på en utvidet påskeferie.
    Hils de andre klem klem

    SvarSlett
  3. Jeg håper du kommer hjem snart nå Hanne, er ikke det samme uten deg. I morgen skal mamma, Lukas og jeg en tur til Sande. Da tar vi en tur og ser på Heidi sin lille snelle også skal vi se på butikken til Eva. Tenkte å ta med Tupperware-tingene til Elisabeth og legge de i butikken, tror du det går greit? Hils dine Hanne. Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥