lørdag 31. oktober 2009

For en fantastisk butikk...


I dag har jeg vært på hjemlige trakter og besøkt en venninne av meg som akkurat har fått en nydelig liten jente (og som fikk kjolen jeg hadde sydd, tenk - hun trodde den var kjøpt :-)). Vi var også på cafè i Sande sentrum og besøkte en utrolig flott butikk som en annen venninne av meg har startet i Sande. Her var det så masse fint, alt fra telysholdere til puter, kopper, tallerkener og kjempefine klær. Nå vet jeg hvor julehandelen skal gjøres!!! Dessuten er all innredningen gjenbruk, ting de har fått av familie, venner og kjente og noen egensnekrede innslag - er ikke det supert?



Jeg kjøpte en kjempefin telysestake, et stettefat og en søt matboks av det litt mer feminine slaget og kunne kjøpt mye mer, men lommeboken tilsa at det får bli neste gang...







Jeg var også innom Stoff & Stil og fikk kjøpt julestoff og litt stoff til pepperkaker og dukker. Det var utrolig mye folk der så neste gang drar jeg på fridagen og ikke på en lørdag (og det gjør jo ikke saken noe bedre når 4-åringen vil hjem etter 5 minutter, da var det godt å ha med bestemor!!!).



Dessuten folkens - i dag er det halloween - gi masse godteri!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥