torsdag 1. oktober 2009

Fridag...

Jeg er så heldig å ha fri hver onsdag. Denne dagen brukes til å holde meg i form (spinning og pilates) i tillegg til at jeg pleier å ta en tur til Drøbak etter trening hvis det er fint vær. I går hadde jeg minstemann hjemme og vi møtte en god venninne av meg på en av mine yndlingscaféer i Drøbak "Café Teskje" - jeg vet jeg ikke burde, men det var himmelsk godt...



Vi koser oss alltid veldig i Drøbak om det er sommer eller vinter. Hyggelige mennesker, fantastiske butikker og MASSE kjempekoselige cafeer. Jeg kan også anbefale en tur på biblioteket som er et artig gammelt bygg med flere etasjer og rom. Skal gi flere tips om hva man bør se i Drøbak - og selvfølgelig MANGE flere bilder...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥