tirsdag 2. mars 2010

Kun en liten detalj igjen...



Som sikkert flere enn meg har oppdaget er det salgsinnspurt OVERALT om dagen og for en som meg som elsker å gjøre kupp er dette overhodet ikke bra for lommeboken. I forrige uke oppdaget jeg en hel vegg med salgsvarer hos Dorothea, utrolig nok klarte jeg å gå ut av butikken kun med en gave til en venninne av meg...


Men, etter å ha drømt om alle de fine lysestakene og søte figurene hele helgen måtte jeg bare gi meg i dag og dra ned på senteret for å se om det var noe jeg kunne sette i de "nye" vinduskarmene mine - og det var det jammenmeg! Ikke nok med at det selvfølgelig var MASSE fine ting til vinduskarmen til halv pris så fant jeg denne supre lysestaken til 70%!!! Jeg gikk først ut av butikken uten den, handlet mat, og LØP opp igjen for å sikre meg den. Nå er den min og jammen er jeg glad for det. Flettekurven har måtte vike plass enn så lenge så får vi se hva vi finner ut etterhvert...

 

Her kommer bilder av det andre nymalte vinduet på kjøkkenet med lystestake og en søt madonnafigur kjøpt hos Dorothea i dag. Nå mangler det kun knotter på skjenken og det skal kjøpes i Drøbak i morgen (håper jeg). Jeg vet akkurat hvordan de skal være så da får jeg bare krysse fingrene for at de har de hos Design Mix.


Etter at knottene er i hus er det kjøpestopp i minst 2 uker - hvis det ikke skulle dukke opp et helt uimotståelig tilbud da ;-)

Ha en fin uke alle sammen!

 

1 kommentar:

  1. Så find en lysestaken var :) Heldig med den! Det er så behagelig å handle på salg når man finner noen man virkelig ønsker seg, men som koster litt mer enn hva man har råd til..

    Ha en fin kveld videre :)
    Klem Fra Heidi

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥