søndag 7. mars 2010

Påske, vår og herlig søndag...



Det er så deilig når solen skinner og snøen smelter, til og med gradstokken smiler og viser +1 grader :-) På handleturen i går måtte jeg bare kjøpe med nydelige påskeliljer og en ikke helt ekte kvist med kirsebærblomster, men likevel dekorativ sammen med flettekurven.


En liten seier ble vunnet i går - jeg var på trening! Fortsatt tungt å komme seg dit, men veldig deilig å ha vært der. På vei hjem kjøpte jeg en herlig, gul bukett med kvister (som jeg ikke vet hva heter), så nå er det deilig påskegult og vårlig på kjøkkenet.



Også MÅ jeg bare vise mitt siste innkjøp fra GreenGate. De hadde fått inn en søt liten skål hos Dorothea som passer perfekt til små, brune sukkerbiter til min latte...



Finværet må dessverre kose seg uten oss da vi nå akkurat har kommet hjem fra håndballkamp og snart skal i bursdag(er).

Ønsker alle en fin uke med deilig sol og plussgrader (skal vi tro yr.no)!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥