fredag 13. august 2010

Ungene spretter og uglene lurer...






































 
Når man ikke har noe annet å finne på og man ikke bor lenger unna Oslo enn det vi gjør så er Aker Brygge en fin søndag formiddag et godt alternativ. Det er MYE å se på (les artige folk) og ungene finner alltid på noe å gjøre. Denne gangen var det denne kule benken på Tjuvholmen som underholdt guttene i laaaaaaang tid...































 






Ikke trenger man gå langt for å få seg en matbit heller (og ja, vi synes McDonalds er HELT greit - innimellom). Men, selv foretrekker jeg en kaffe mocca og en croissant - like usunt, men MYE bedre ;-) Småfuglene derimot syntes det var helt greit med burger og pommes frites som Lukas gladelig delte.



















Når man da kommer hjem er alle fornøyde. Ungene har fått løpt fra seg, mor har fått deilig kaffe og far har fått slappet av :-)

Også har jo ho mor fått seg ny hobby som egentlig er gammel fordi da det var mindre enn fire i huset sydde jeg både bukser, skjørt og mye annet "fint" til meg og mannen. Men, med litt vel mye action i huset har syingen tatt en laaaaaang ferie. Nå er jeg tilbake og mitt første prosjekt var ugler til ungene. Ikke helt perfekte enda, men øvelse gjør mester (har jeg hørt). Jeg kan ihvertfall konstantere at hagehytten er blitt den perfekte systue...

Da ønsker jeg alle en GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Herlig søndagsaktivitet ja;) så kuule uglene dine er ;) Gøy med disse hobbyene.....selv strikker/hekler jeg et sjerf som ser ut til å bli veldig bra, i en av høstens hotte farger GRÅ!! I love it;)

    Snakkes!! Go helg til deg og dine;)

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine de uglene dine var :-) Sånne ønsker jeg meg til jul ;-)) Hi hi

    Vi ses i kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig med en tur på Aker Brygge, med Mc Donalds, det MÅ jo bli suksess:))

    Og for noen kule ugler:) Finnes det "oppskrift" på de noe sted tro? Herlige ♥

    Ha en flott helg, her blir det Sandefjord og Sandarcup:)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så herlige bilde,skjønne gutter du har OGSÅ!!
    God helg og klem fra meg♥

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥