tirsdag 3. august 2010

En deilig sommerdag i Drøbak...








































I dag var det duket for en Drøbakstur. Det er lenge siden jeg har vært der så nå kjente jeg suget etter kaffe mocca fra Bakeritusalget, vindusshopping (pga en litt slunken ferielommebok) kombinert med hyggelig besøk hos mamma :-)  



Jeg må bare innse at i vår familie er det nok jeg som synes disse turene er lykke over all lykke, så for å få med eldstemann (som uansett bare skulle sittet inne i finværet og sett på TV) måtte jeg lokke med is og en runde i torgbodene. Jeg så nemlig at Anette med bloggen Guttemamma hadde funnet en kjempefin kurv på torget, men i dag var det dessverre ikke så mye spennende å handle der...

Jeg synes Drøbak er en kjempekoselig by om det er sommer eller vinter, men det er noe spesielt med byen en nydelig sommerdag med de små husene, stakittgjerdene og de fantastiske stokkrosene som er i annenhver hage...  

 Med denne herlige, frodige damen som tittet på oss fra et vindu i dag ønsker jeg alle en deilig uke. I morgen skal jeg til Halden å hente "sybord" til hagehytta!


6 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar ♥
    Drøbak ser kjempekoselig ut, tror aldri jeg har vært der? Iallefall ikke som "voksen". hehe...

    Kjekk Danmarkstur dere hadde! Vi skal selv kjøre østover til Sandefjord på fredag, og jeg nekter å kjøre om natta. Ser nå at det sikkert er smart av meg ;) God tur til Halden i dag!
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Hei på deg!! For noen flotte bilder!! Ser ut som om dere hadde en super dag;) Gleder meg til å se sybordet!! I dag skal jeg og jentene besøke en venninne og hennes barn, og det blir kos...gøy når både stor og små har det bra!! Vi snakkes Anett!!
    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Koslige bilder :) Og gutta dine er nydelige! Det er synd sommeren snart er over, men etter sommer kommer høst, og det er like koslig!
    Blir mange fine kvelder på hytta i vinter hvertfall..
    (ta seg i nakker for å snakke om vinter allerede)

    Ha en fin dag i morgen :)
    Kos dere masse!

    Natta fra "fjellet" ;p

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder fra byen "min"..., beklager at jeg hadde kjøpt opp go'sakene...
    Akkurat kommet hjem fra ferie,så må stupe i seng..
    nattaklem

    SvarSlett
  5. Hei nettamor!

    Så hyggelig at du vil være med på giveawayen min :)
    Drøbak er en fin by ja.. superherlig å være der.
    Skulle gjerne hatt et fint lite hvitt hus der nede, må jo være lykke på jord! :)

    ha en superfin dag!

    Klemklem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥