onsdag 2. januar 2013

Nettas årskavalkade del 1...



 Januar var en hektisk måned (som vanlig). Vi startet med første bursdag allerede
10. januar da eldstemann ble 11 år og fortsatte med mor i huset 31. januar.
I 2012 ble jeg 40 år og det ble behørig feiret med hele 3 selskaper!
Folka, gavene og oppmerksomheten var formidabel.
Innimellom feiringer tok vi en tur til våre
venner i Etnedal og koste oss i
herlig vintervær!



I februar feiret vi mannens bursdag, vi koste oss masse ute med aking,
bollespising på fastelavn, karneval og vi fikk se det første
tegnet på at våren var i anmarsj. Nå var alle
klare for vår og sommer så alle
vårtegn ble behørig
dokumentert.



Mars måned ble en spesiell måned, da dro nemlig mor i huset på husmorsferie
i hele 10 dager. Vi var fem barndomsvenninner som storkoste oss 
hos skjønne Hanne i Singapore, med en aldri så liten visitt
til regnfulle Bali. Vinteren tok avskjed og vi kunne
igjen gå i småsko og nyte solen.

  


I april nøt vi våren med påske hos bestefar, skjønne vårfarger i
heimen, hjemmelaget green curry Singapore style og sol,
sol og atter sol! Formen min var dessverre ikke
helt topp, men svimmelhet og kvalme
begynte å gi slipp så litt av
energien kom
tilbake.

 


Mai ble ønsket velkommen og startet med familiens første konfirmant. Min
brors eldste sønn gikk inn i de voksenes rekker med bravur. Vi feiret
17. mai med familie og venner og minstemann finpusset
sykkelferdighetene. Hagen begynte å få
 litt farger og det blomstret
på trappen.



Juni var en herlig måned med deilig sommervær som vi nøt til det fulle.
Vi plukket blomster og så på båtene, trærne blomstret på sitt
vakreste og sommerblomstene kom i jorden. Jeg
dro på vårtur til Göteborg med min skjønne
niese og vi tilbrakte dagene ute
og gledet oss til ferie og
late dager.


I morgen
begynner hverdagen
for fullt i heimen, jeg begynner
å jobbe og barna skal på skolen igjen.
Det blir tøft å starte opp igjen etter 2 herlige
uker med familie, venner, blide barn og late dager!

11 kommentarer:

  1. MOMENTS!!!!!!
    Noen virkelige flotte bilde kavalkader, med p4 i bakgrunnen her hos meg ble det ekstra stemmningsfullt med de blide ansiktene flotte opplevelsene på nydelige bilder.
    Du er som jeg har sagt før virkelig en ivrig dame- 40 år og som en 18 åring i kropp og sinn.
    Hverdagen var i gang i dag hos oss- vi er helt ferdig her vi sitter å trykker på hver vår pc.
    Lykke til med hverdagslivet- det er jo godt å være i gang igjen også.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Takk for titten!
    Et kjempefint tilbakeblikk fra året 2012 hos dere :)
    Et godt nyttår ønskes deg Netta!

    SvarSlett
  3. Utrolig bra. Satt bare og måtte over bilder, komposisjoner, farger og tekst. Tenk å kunne vært så flink...

    Godt nyttår til deg :D

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder fra et BRA år Anett:)
    Dere er så utrolig flinke til og LEVE livet!!
    Masse på turer, flinke med party's (hehehe) og kose dere med deilig mat og bakst på tur:)
    Ser alltid ut som dere har det så kos:)

    Fine gutter har du og, rett og slett en fin gjeng:))

    Gleder meg masse til og følge deg også i 2013, OG håper vi treffes flere ganger!!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så mye fine bilder i årskavalkaden din, veldig moro å lese :D
    Tusen takk for alle de fine kommentarene du stadig legger igjen hos meg,
    det setter jeg veldig stor pris på!
    Ønsker deg og dine et fantastisk nytt år.

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Godt nyttår!! :-)
    Flotte bilder du viser!
    Gleder meg til å følge deg videre her på bloggen!

    Klem Karina:)

    SvarSlett
  7. Ser ut som du har hatt en flott halvår!
    Gleder meg allerede til neste del :) Artig med slike kavalkader.

    God helg ♥

    SvarSlett
  8. Riktig godt nytt år♥
    For en flott kavalkade☺ Gleder meg til mer☺
    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  9. For et fint år 2012 har vært :-) Gleder meg til mer oppsummering! Tusen takk for fin kommentar hos meg, men jeg var i ammetåka når jeg skulle moderere den, og slettet den istedet for å legge den ut. Hehe, så vet du ihvertfall at jeg ikke sensurerte deg med vilje ;-)

    ha en nydelig lørdag

    SvarSlett
  10. Så utrolig fin oppsummering! Kjempefine bilder!! :)
    Jeg har vært dårlig på kommentering nå i jula, så får satse på bedre tider nå, hehe!
    Ikveld blir det kino og middag med venner på meg og samboeren som vi gleder oss til. Håper dere får en en fin lørdag! :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥