onsdag 9. januar 2013

Kähler vinnerlykke...


Rett før jul var jeg så heldig å vinne denne nydelige Kähler-vasen hos skjønne
Nina's skatterDenne vasen er så dekorativ. Har ønsker meg både
den lille og den mellomstore lenge, da var det ekstra stas å
vinne giveawayen hos Nina. Sammen med ugle-lykten
fra House Doctor, lykt fra Home&Cottage
og hornet i miniatyr fra Skeidar ble det
lunt og fint på brettbordet synes jeg.
Tusen takk søte Nina for
den flotte vasen


I morgen feirer vårt eldste gull 12 år. Det er med tårer i
øynene og klump i halsen jeg ser hvor fort han
vokser. En fin, snill og gjennom god gutt
som vi er uendelig glade i





13 kommentarer:

  1. Åååå, så heldig du har vært!! Kjempe lekker vase Anett! Du må hilse så masse til bursdagsgutten i morgen ;)

    Mange klemmer fra Tine

    SvarSlett
  2. Så bra at du likte den. Har jo samme selv::) love it::)
    Gratulerer så mye til 12 åringen, så stas:) håper dere Får en super dag i morra, må være rart når de alt er blitt så store ja!!!!!! Klem

    SvarSlett
  3. Lykke er jo å vinne litt!!!
    Den har kommet i spotlighten hos deg allerede og pryder ditt flotte hjem.
    Smukkas som blir 12 år i morgen altså, oser jo godhet ut denne gutten .
    Jeg er sikker på at mammaen steller til et flott kalas for han.
    Jeg sitter å skriver liste til i morgen da storesøster og jeg skal på IKEA en tur, alltid noe å fikse med seg vet du.
    Akkurat denne dagen var det meldt sol på haugalandet så det var jo litt typisk å sitte i bilen då, har jo levd i tåke dis her i ukesvis.
    ja ja, man får ha vinduet åpent.
    Håper du får tid til å puste litt mellom de tidlige morgene dine og travle ettermiddager- jeg syns du er super flink og heier på deg.
    Nå må jeg gjøre noe vetig her..hi hi.
    Playmo dilla på hele gulvet i stua for å si det slik.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Så heldig du har vært da! De er så fine de vasene og de står på min ønskeliste også!

    Lykke til med feiring i morgen, håper dere får en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen til deg mamma(!),og til den skjønne store gutten! Og så heldig du var som vant vasen!!
    Klem♥

    SvarSlett
  6. Grattis med den fiiineste vasen:))
    Jeg har nettopp puttet deilige, knirkende tulipaner i min, og det er så fint atte:))

    Så stas, og litt vemodig med 12 åringen!
    Her er ungene blitt aaaalt for store, det er litt trist altså:(

    Ha en fin fin kveld:)
    Og du, skal du til Haugesund i Juni eller, sammen med Maia?
    Jeg vurderer veldig, har sååååå lyst... ♥

    SvarSlett
  7. Anonym10/1/13

    Så heldige du var som vant fineste vasen,den er så fin og pynta kjempefint opp hos deg synest eg sammen med det andre fine du hadde:)
    eg har ein liten ein men den er i rød og kvit og synest ikkje den passer så fint inn hos meg,skulle bare malt stripene svarte,hihi:)

    Så flott 12 åring,rart kor fort dei vokser til:!

    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Å så heldig du er! Kjempefin!! :)
    Gratulerer med flotte gutten. Her i hus fyller minstemor 3 år imorgen og jeg har nok den samme klumpen... Hvor er det blitt av babyen min?! :)
    God torsdag og bursdagsfeiring!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Gratulere så masse til storegutten:)

    Den vasen er jo bare sååååå fin.
    Så heldig du var som vant den.
    Er skikkelign klar for å få inn litt sort i interiøret her i huset.
    Venter bare på nysofaen først :)

    Kos dere med feiring av 12-åringen.

    KLem

    SvarSlett
  10. Jammen er du heldig... vasen er utrolig flott:)
    Nyyyydelige bilder med lekre ting:)
    Gratulerer med eldstegullet - 1 år igjen til tenåring:)

    En finfin kveld til deg.
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. Den vasen er en favoritt her også!! :)
    Gratulerer med dagen til din kjekke gutt.
    God helg

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Lekker vase, så gøy med litt vinnerlykke :))
    Gratulerer så masse med dagen til den flotte gutten din!
    Herlig tilbakeblikk i ditt forrige innlegg.
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥