søndag 27. januar 2013

DIY Sackboy giveaway!



Har du lyst til å strikke den artige karen Sackboy? Nå har du muligheten til
å vinne en DIY-pakke som inneholder oppskrift og alle materialer
du trenger for å strikke figuren fra det populære spillet
"Little Big Planet" for Playstation. Barna elsker
denne lille frekke karen som alltid finner
gøyale ting.



Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i
kommentarfeltet, så er du med i trekningen som
foretas 3. februar. Husk å legge igjen
din e-postadresse dersom du
ikke har blogg!

Her har allerede minstemann bestilt en
kul Sackboy, så her blir det strikking
denne uken. Resultatet vises
på bloggen så snart
den er ferdig :-)

Lykke til!


47 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Vil gjerne være med på trekningen av denne jeg :)

    SvarSlett
  3. Jeg er med! Har ikke sett denne kule karen før jeg :o) Gleder meg til å se den du har strikket! Velkommen innom meg på min giveaway også :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Anonym27/1/13

    Så stiligt,eg blir så klart med:)så utrulig masse fint ein kan strikke:)han såg jo kanonskjønne ut !

    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Anonym28/1/13

    Kjempekul!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Juhu, jeg er med:)
    Ha en fin uke
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  7. Ååå så flott med en slik garnpakke :)
    Denne er jeg bare SÅ med på.

    Ha en fin start på den nye uken

    KLem

    SvarSlett
  8. Anonym28/1/13

    Yo på deg! Vi a me. Hils en Tur i, Even
    turi.lundeby@aschehoug.no

    SvarSlett
  9. Så tøff! Jeg vil gjerne være med i trekningen!


    Mvh.
    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  10. Anonym28/1/13

    Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    sigfidpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Wiii, klart jeg vil være med i trekninga på denne!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg blir med. Hvor får man bestilt en slik pakke?

    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    hvitedrommerblogg(at)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Anonym28/1/13

    Jeg blir gjerne med :)

    Klem

    sjanitah(at)hotmail.com

    SvarSlett
  14. Anonym28/1/13

    Sitter med pinnene klare, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Anonym28/1/13

    jeg vil gjerne være med i trekningen
    Hilsen Tony Boday
    pus19652gmail.com

    SvarSlett
  16. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Så utrolig gøy premie, blir veldig gjerne med ღ
    Datter min ELSKER sack boy, og jeg elsker å strikke så dette er en utrolig gøy kombinasjon! :) ღ

    Krysser virkelig fingrene her ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  17. Jeg vil veldig gjerne være med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  18. Anonym28/1/13

    Den er bare råå kul!
    Jeg er med:):)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  19. Anonym28/1/13

    Jeg vil gjerne være med- digger han:):)

    mvh

    kjerstin

    wilak@online.no

    SvarSlett
  20. Anonym29/1/13

    Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  21. Anonym29/1/13

    Hei! Så gøy! Jeg blir gjerne med :-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  22. Jaaaaa, denne vil jeg være med på:)

    SvarSlett
  23. Så skjønn hihi, jeg er med! :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  24. Super fancy premie :)
    Jeg er med :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Så artig DIY, - sånn har jeg lyst til å lage :)
    Count me in!

    SvarSlett
  26. Hehe - Bursdag 3.februar og jeg ønsker meg en grå liten fyr! :-)

    Trine D.

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  27. Anonym30/1/13

    Jeg vil gjerne være med! :D
    Har begynt å strikke, og er på min genser nr 3 (av den enkle sorten, selvfølgelig), men det hadde vært morro å prøvd med en Sackboy! :D

    Sandra
    Sandra.johannessen@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Anonym30/1/13

    Jeg blir også med.

    Stor klem

    alida.o_93(at)hotmail.com

    SvarSlett
  29. Anonym31/1/13

    Dette vil jeg være med på :)

    anomlo@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Marion31/1/13

    Dette hadde vore stas , tvi tvi , trekk eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  31. Åhh denne må jeg bli med i trekningen av...sackboy er så søt :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Jeg er med! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Anonym1/2/13

    Jeg er med! Jeg og guttene mine elser Little Big Planet

    Hilsen Jori (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Blir gjerne med :)

    SvarSlett
  35. ❀ ✿ Takk for en fin blogg.
    Blir gjerne med i trekningen :)
    Ha en riktig GOD HELG! ❀ ✿

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  36. Sunniva2/2/13

    Blir med på konkurransen =)
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg prøver lykken :)
    Sack Boy er en artig liten kar han :)
    Krysser fingrene og håper..

    Ønsker deg en videre fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Prøver meg jeg og ;)

    SvarSlett
  39. Anonym3/2/13

    Med;) ingvild2006@gmail.com
    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  40. Blir med på trekning:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Anonym30/3/13

    I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this blog on regular basis to get updated from most up-to-date news update.

    my page; garbage disposal

    SvarSlett
  42. Anonym30/3/13

    A fascinating discussion is definitely worth comment.
    I believe that you should write more on this subject matter, it may
    not be a taboo subject but generally people
    don't speak about these issues. To the next! Kind regards!!

    Check out my web-site ... pilates ball

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥