onsdag 23. januar 2013

Jeg skal, skal du?


Bilde lånt av Fabelaktig
Jeg er en av de heldige som har fått plass på det fabelaktige bloggtreffet i Haugesund
1. juni - hurra!!! Supersnille Karianne med den fine bloggen MittSitt åpner hjemmet
sitt så en haug med gærne bloggedamer skal få spise, skravle, mingle og kose
seg en hel kveld. De fleste har vel allerede hørt om treffet som fiiine
Maia står i bresjen for, det er nemlig et nytt Fabelaktig
bloggtreff som skal gå av stabelen i Haugesund.
Jeg var med på forrige treff hos Maia
 i fjor og kjenner jeg damen
rett blir ikke dette
noe dårligere.


Bilde lånt av Fabelaktig
Bilde lånt av Fabelaktig
 
Bilde lånt av Fabelaktig
Jeg og Lotta, som har bloggen Lottas himmelrom, har meldt oss som frivillige
hjelpere så vi tar en liten husmorferie og drar oppover sammen med
Maia fra torsdag til søndag. Da blir det nok tid til både litt
shopping og kos vil jeg tro. Jeg gleder meg utrolig mye
 til å treffe mange av mine "bloggvenninner" ansikt
til ansikt. Flere av de som har meldt seg på
treffet har jeg blogget med i flere år
 allerede og tenk at nå skal vi
endelig få møte
hverandre
- lykke! 


Juni ser
ut til åbli en knall
måned for Netta med både
bloggtreff og sommerferie på den franske
riviera, jeg tror jammen årets sommer blir en av
tidenes beste somre. Hvis også solen titter innom blir alt bra!



12 kommentarer:

  1. Blir kjempe hygeligt å hilse på flere kjekke blogg-damer!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Så utrulig kjekt:). Så kjekt og få treffa alle bloggvennene sine:)
    Høyres ut som ein perfekt start på sommarferien din:)
    Fortsatt fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som skal på bloggtreff...Og så snill du er som har meldt deg som frivillig hjelper :))
    Blir nok en super kveld vil jeg tro.

    Ha en fin kveld
    KLem

    SvarSlett
  4. Å så heldig du er som skal avgårde! :o) Jeg tenker det blir kjempekjekt! Har jo hørt en del om disse treffene og hvor morsomt det er å treffes i "virkeligheten". Ser du skal til Sør Frankrike i sommer :o) Vi drar i juli, gleder meg masse allerede. Garantert sol og sommer, herlig! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. så moro!
    1 juni skal jeg fotografere i bryllup :)

    SvarSlett
  6. Anonym24/1/13

    Dette skal bli så kjekkt og eg gleder meg så masse og jammen er det herlig å ha noko å sjå fram til for mnd går fort dei heldigvis:)
    Er jo veldig spennande å møte så mange ukjente,alltid litt rart når ein blogger og så møtes i virkeligheten,er litt spesielt det men alle er jo så kjekke så blir nok orntlig sommerkos og kjekkt at dere vil ta turen til Vestlandet og me håper jo så klart på fint vær:))

    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. hallo nå fikk jeg giga sommerfugler i magen!!!
    SÅ godt å vite at du gleder deg så masse.
    Jeg jobber aktivt med treffet hele tiden, nå har jeg bestillt deilig tapas, foredragsholderene jeg har spurt har takket ja og jeg har til og med fikset et sweet tabel fra en lokal cupcake dame. Er begynt så vidt med bord dekking i hodet mitt og huset , hagen for ellers..hi hi.
    Nesten som å få kongelig besøk.
    Kristian er skikkelig giret han også, vil jo helst asvaltere hele gårdsplassen , bakken og bygge sol hus med bassenget- så han er jo værst..må stoppe han.
    Stakkar deg , med bil trøbbel og så jæ... kaldt i tillegg.
    Jeg lo når jeg leste at du hadde på tatt deg en tur i tillegg då for sikret skyld..he he.
    Men det er så sant, det dere kles styret når det er så kaldt , er ikkje noe tull- kan ta motet fra kem så helst å kle seg til å gå ut.
    Huske før når ungene var mindre og du akkurat var ferdig med påkledningen så kom det" mamma eg må på do"!!! er det mulig.
    Hadde mye hodeverk i de tidene minnest eg.
    Ja, nå må du be en stille bønn for pent vær på Vestlandet, ellers kan det bli snålt..he he.
    Då må me jo bare flytte inn då.

    Ønsker deg en flott start på helgen.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  8. Herlig, herlig!!
    Jaaaa, jeg skal - mest sannsynlig i alle fall:)
    Hååååper jeg får det til:)
    Dere 3 frøkner (deg, Lotta og Maia) begynner jeg jo og kjenne godt nå, og vet det blir bra og kose seg med dere igjen, og jeg har såååå lyst til og treffe søteste Karianne, hun er jo bare helt fantastisk:))

    Jippiii:)

    SvarSlett
  9. Åååå, høres helt herlig ut Anett!! Supert å ha noe å se frem i mot mens vinteren fortsatt herjer:)

    Ønsker dere en fin fin helg! PS barnevakt er ordnet så vi er klar for helg hos dere!;)

    Mange klemmer fra Tine

    SvarSlett
  10. Det blir nok kjempeflott, og ikke minst koselig! Moro å ha noe fint å se frem imot :) God helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  11. Så gøy:) må nok vente på en resteplass jeg.
    Ha en fortsatt god helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  12. Heldige du, skulle gjerne vært på bloggtreff, men det er ingen her sørpå. Må kanskje organisere et selv? God tur, og god helg! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥