fredag 18. januar 2013

Helgeinspirasjon...


Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest

Pinterest

Pinterest
Som sikkert de fleste av dere allerede har fått med dere lanserte Fargerike årets
farge 2013 på torsdag og det ble LILLA! Jeg må innrømme at jeg ikke er
så flink til å bruke lilla i interiøret, men jeg synes det er lekkert
som tilbehør som sko, vesker og accessories. Her er noen
av mine lilla favoritter. Kjenner at jeg gleder meg
til våren med sarte pasteller i lilla,
rosa og grønn


Med dette ønsker
jeg dere alle en fantastisk
fin, innholdsrik og avslappende helg!


13 kommentarer:

  1. Så fine inspirasjonsbilder..
    Så koselig lilla er årets farge da. Jeg har faktisk lys lilla soverom. Veldig koselig..

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, nydelig farge.. Heldigvis kommer lilla i flere nyanser, spesielt for oss som ser syk ut i pastellfarger..

    Ha en finfin helg!

    PS! Vet du hvor den ringen på bildet kommer fra? Likte den veldig godt!

    SvarSlett
  3. Lilla og vårlig hos deg i dag.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  4. Anonym19/1/13

    Så nydelige inspirasjonsbilder,eg er vel ikkje så glad i lilla iallefall ikkje heilt mørke lilla men dei behagelige lyse lilla fargene synest eg er skjønnt og noko eg absolutt kan ta med meg når våren nærmer seg:)

    Ønsker deg ei god helg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Masse fin inspirasjon her :) Selv er jeg ikke så glad i lilla... Minner meg liksom om advendt og jeg bruker jo ikke lilla da en gang ;) men kanskje...til våren og sommeren.....hender seg jeg har en lilla pute eller to på terrassen ;)
    Ha en fin helg :)
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Å jeg blir så glad av dine fine og gode hilsener! :) Håper fredagen din ble bedre hjemme i sofaen foran gullrekka. Ikke alltid ting går som man har tenkt, hehe!
    GOD helg videre Anett! Klem:)

    SvarSlett
  7. Lilla er fint både i interiør og klær, men det blir nok aldri favoritten. Nydelige inspirasjonsbilder:-)

    God helg fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Og jeg ble heller ikke superglad for den fargen:)
    Ingen lilla farger i dette huset..
    En flott farge, men ikke til huset:)

    Fiiiine favoritter!!

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  9. Hi hi hi hi, jeg måtte lese opp hilsenen fra deg til Kristian (min mann), det var nok skryt der til å kunne lette fra bakken og flt tur retur NY..Tusen takk Netta, det gir meg ikkje mindre prestasjonsangst så det er flott..he he he.
    DU ER GOD:
    Det blir magsik å få 50 kule damer på besøk, svigers tror det har rabbla for meg full stendig.
    Klart jeg kan fikse noe SPA også, men jeg hadde skikkelig høyde skrekk- SKIKKELIG, men jeg syns ravnafloke bare gir frisk energi og feelgood ! tenk litt på det.
    I dag har vi vært med 2 ekstra barn på isen her nede, strålende solskinn gode niste sekk og runde på runde på isen, ungene er jo blitt så flinke å gå på skøyter- det er ikkje jeg !!! jeg har på brodder og springer på siden av å roper pass nå!!!
    Snart er det Tapas og vin, deilig med lørdag.
    Håper du og dine har hatt det flott også, dere har vel erobret en fjell topp, syklet ei mil og holder på med delfinknappen i svømmehallen nå?! ha ha.
    Veldig flotte inspirasjons bilder.
    Jeg er ikkje veldig glad i lilla, men den ene veggen på Mari sitt rom er Lilla, så gjerne jeg var forut for min tid?.
    Kristian hilser å sier takk for fine ord, men nå kommer jo sannheten 1. juni, om at vi egnetlig bor i blokk og bare skryter på oss en enebolig..hi hi.- det hadde vært noe.

    Ha en super kveld min kjære blogg venn.

    SvarSlett
  10. Jeg er heller ikke så flink og bruke lilla i interiøret, men er glad i den fargen på klær, øyenskygge, og slike småting. Er jo er herlig farge da :))

    Ønsker deg en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg syns ikke noe om lilla, men det er nok mest fordi jeg er en rosa jente. tihi!

    Gleder meg til helgen :)

    Takk for fine ord inne hos meg, søta! Det varmer og glede <3
    Ønsker deg en fin søndag, her har vi rukket en tur ut i løypa og nå har jeg satt en bolledeig og skal bare nyte denne nydelige dagen!

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  12. Jeg var litt spent på årets farge, for jeg er ikke glad i hverken grønt eller orangetoner som har vært de andre årene. Lilla derimot, er jo bare vakkert! Tror nok at det kommer til å begrense seg til klær og blomster her hjemme hos oss, men nydelige bilder du la ut! Spesielt skoene;). Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  13. Her er det hint av lilla indere rom, så jeg følte meg nesten litt trendy på torsdag, Hehe. Håper du har hatt en fin helg og får en super uke!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥