søndag 13. februar 2011

En aktiv morsdag...




















I dag har det jo vært alle mødres dag. Det er hyggelig med en egen dag for mor, men jeg ønsket meg ingen gaver, istedenfor ville jeg ha en god middag og en hyggelig dag med familien. På fredag bakte jeg bollekrans til jobben og da lagde jeg også noen kanelboller til å ha med på tur i dag.

















Etter en spinningtime (yes - jeg er igang!) så dro hele familien og våre gode naboer på tur i skog og mark. Været var helt fantastisk og alle storkoste seg. Til stor glede for store og små møtte vi flere flotte hester på turen, det var ikke bare tobente som koste seg i finværet :-)













Etter en halvtimes gåtur i lett terreng kom vi til en kjempefin plass hvor barna kunne ake og vi koste oss med kanelboller og kakao. Selv om gradestokken viste -10 kalde var det ingen som klagde og alle var i strålende humør når vi satte oss i bilen og vendte nesen hjemover...














Etter en kjempegod middag som mannen laget til oss har nå bestemor og Lukas puslet hele 5 puslespill! Han er blitt en racer og storkoste seg sammen med snille og tålmodige bestemor ♥

Nå blir det forhåpentligvis en syksomsfri og fin uke!


12 kommentarer:

  1. Hei du!!

    Ser ut til at dere har hatt en super morsdag i dag!!! Herlig når alle man er ute i flott vintervær!!

    Nå må vi snart avtale et besøk..vi er veldig klare for besøk fra by'n;o)

    Hils!!

    Mange klemmer fra Tine

    SvarSlett
  2. For en koselig morsdag!!!
    Det viktigste er jo å være sammen med de man er glad i, så dette så ut som en herlig turdag for dere!!!
    Kanelbollene så NYDELIGE ut!!!!

    Grattis med morsdagen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. For en herlig dag hos dere :) Sånne er gull verdt..

    Hos oss ble det innedag, 25 kalde fristet ikke særs ;) Men har kos oss stort, med film og kake og god middag.. Nå sofakos m mannen :)

    Ha en skjønn ny uke..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  4. For en herlig dag;)
    Kjempekoselig ♥
    Jeg ønsker meg ingen gaver til slike dager som dette jeg heller, men i år fikk jeg både blomster, hjerte og hjemmelaget kort og bolle, hihi;)) Så det var jo egetlig alt for masse;) Men VELDIG koselig ♥

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Åh, alltid så mange flotte bilder :-) ser ut som du har hatt en god dag :-))

    SvarSlett
  6. Helt herlig!!♥ Slike dager er det bare å prise!! ;)) Nyydelige bilder!!♥
    Vi kosa oss i går vi også, i dag ble det roser og god mat ,)
    Nå er min kjære på trening, så her sitter jeg og koser meg... trening det også *ler* ,)
    Takk for koselige ord hos meg, ønsker en flott kveld min venn!!
    Hjerteklemmer er på vei♥
    Anki

    SvarSlett
  7. Åååå, for en herlig morsdag♥
    Her også var det fokus på å kose seg sammen, og ikke bruke penger på gaver:)) Hadde en fin tur på fjellet, dog uten noe snø;)) Har vært bart en stund, men nå i kveld har det plutselig lagt seg en cm med hvitt teppe ute=/ Ønsker dere en nydelig, og sykdomsfri uke, klem:)
    (Koselig blogg du har)

    SvarSlett
  8. For en koslig dag :)) Nydelige bilder også!

    Klem :)

    SvarSlett
  9. Ah!EVENTYRDRAUME bilder♥
    Så fin morsdag:)

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    Ønskar deg ein strålande onsdag:)

    ♥Astrid

    SvarSlett
  10. Herlige og stemningsfulle bilder fra din mordag...Kan tenke meg både mor selv og resten av familien koste seg ja;o)
    Ønsker deg en fin "lillelørdag".
    Klem fra mæ

    SvarSlett
  11. Så utrolig koselig dere har det sammen da- en bedre morsdag tror jeg man må lete lengre etter:)

    håper du er igang emd en flott uke;)
    klem ellemell

    SvarSlett
  12. Åååå for en koselig morsdag:) Deilig med tur i sola, med noe godt i sekken:)
    Lillegull har nettopp fått bæremeis i gave, og jeg gleder meg til søndagsturer med grilling av pølser. Litt mer moro enn å bare gå tur der man kan gå med vogn:)

    Nydelig vaskerom du har også:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥