onsdag 26. mai 2010

Den store plantedagen...

  

Her hos oss ble mandag den store plantedagen. Etter en herlig fjelltur var det fint å slappe av hjemme og endelig få plantet og ordnet litt på verandaen...


Denne gangen gikk faktisk turen til "Bauhaus" som akkurat har åpnet i Vestby. Jeg må innrømme at forhåpningene ikke var så store, men jeg ble positivt overrasket. De hadde fine blomster og masse potter og kar!
 

Jeg har ønsket meg en gammel zinkbalje lenge, men har liksom ikke funnet akkurat den rette. På Bauhaus fant jeg denne som var akkurat passe stor og som kun kostet kr. 129! Så nå fikk Margerittene endelig litt plass å boltre seg på


Når jeg først var igang var det greit å pynte litt i høyden også. Den umalte trappen og avsatsen opp til TV-stuen over garasjen ble faktisk riktig så pen med litt blomster :-)
 

Håper dere liker min nye sommerlayout på bloggen :-)

God natt!

 

8 kommentarer:

  1. Kjempefin og sommerlig layout :)

    Flotte blomster og god stemning hos deg.

    Ha en fin morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Hei på deg♥
    Nydelig det ble med blomstene, den sinkbalja ble jo flott med de margerittene oppi da :)

    God natt,
    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Så fint det har blitt hos dere med masse blomster!! Bloggen din har blitt såå sommerlig og fin;) Ha en fin dag på jobb!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. Gerd Bjørnødegård27/5/10

    Så flink du har vært Anette,fint med så flotte blomster."Reint trivelisom vi sier her oppe".
    Takk for sist forresten,hyggeligt.

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Så koselig den nye headeren var!
    Og så masse flotte blomster ♥
    Heldige du som har fri i helgen, har fått lønn OG skal til Drøbak (med full lommebok, hihi) Drøbak er så koselig ♥

    Ha en herlig helg!

    KLem Line

    SvarSlett
  6. his explanation replica bags online more helpful hints replica wallets check out this site replica bags online

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥