onsdag 27. april 2011

Prikkedilla og påsketrim...






Når vi var i Bø i påsken måtte jeg innom Tilbords-butikken der. Der har de alltid masse lekkert fra Green Gate. Av min snille tante fikk jeg nemlig gavekort til jul så nå kunne jeg med god samvittighet sikre meg det kjempesøte ildfaste fatet fra GG som jeg har hatt lyst på LENGE. Jeg synes rødt med hvite prikker minner like mye om sol og sommer som jul og julebakst. Sammen med GG kopp, skje fra Søstrene Grene og en liten mugge fra Kremmerhuset tror jeg min røde- og hvitprikkede samling begynner å bli komplett.











Tilslutt et bilderas fra vår herlige tur langs et lite vann ved Notodden. Dette er fast tradisjon de gangene vi ikke kan gå på ski når vi er på hytta. Runden tar ca 40 minutter med små ben og halvveis er det pause med grilling av pølser og kos ved vannet. Som dere kan se av bildene storkoste både store og små seg :-)

Nå er hverdagen igang for fullt og det er helt greit. Formen er bra og jeg har kommet igang med litt trening igjen (noe som trengs nå som bikinisesongen nærmer seg med stormskritt) :-)

En solfylt hilsen fra østlandet!


11 kommentarer:

  1. Helt ening med deg, Anett :-) Service er kjempe fint sommer som vinter!
    Det ser ut som om dere har kost dere veldig i påsken, og vi har savnet dere!! Man merker når gode venner ( rett nedi gata ) er borte!

    I morgen er det bare en jobbedag igjen for meg, så tar jeg helg <3
    Stor klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  2. Synest det er koselig!!
    Har bittelitt av dette...og formen har jeg i lysblå!
    er stadig i bruk!
    Kjempefine bilder fra tur...nydelige omgivelser!
    Klarte to fotturer til fjells og en spinningtime i påskeuken....og ja...det nærmer seg bikinisesong :o)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder!!! Ser ut til at dere har hatt en fin tur, både store og små.

    Misunner dere som ubegrenset tilgang til Søstrene Grene! Håper de en gang tar til fornuft og åpner en butikk i Bergen!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder:) ser nydelig ut!!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Her var mye fine bilder! Ser ut som en fin tur:)
    Påsken har vært super, men godt med hverdager også.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Flott med dott;)
    Digger det røde GG servicet jeg og ♥ like aktuelt til sommer som til jul...
    Herlige turbilder!
    Fikk lyst å bli med jeg, hihi...

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nå måtte jeg bare inn hit igjen for å sjekke ut Woodland tapetet ditt i gangen:) :)
    Det sto nemlig mellom den ECO wood og Woodland.
    Det var jo så stilig i gangen din!!! Grunnen til at jeg valgte ECO var at den hadde de i butikken - Cole&Son var bestillingsvare - og jeg har som vanlig ikke tid til å vente:)

    Men jeg er blitt hekta på tapet nå - så det blir flere sånne vegger i huset:)
    God natt!
    Klem

    SvarSlett
  8. Og så var jeg her igjen:) Takk for kompliment på lampa - den skjermen har jeg laget selv, og foten er en gammel fra Ikea.

    SvarSlett
  9. Heisann.
    Lekkert med prikker, og GG har bare så mye fint!!
    Flotte turbilder! Det ser ut som om dere har hatt noen fine dager:)

    Ha en fin uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Hei.
    Så flink du er til å ta bilder! Kjempefine! Gratulerer med nytt kjempefint fat :) Ser ut som dere koste dere på tur ja!
    Hyggelig at du ville bli med på min give away -og bli min følger nummer 100!! Glad jeg fant bloggen din, så nå skal jeg lese litt rundt her :)
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  11. Hei Anett!!
    takk for hyggelig hilsen hos meg og gøy at du blei med på giveawayen min. For en flott blogg du har!
    Gleder meg til å bli kjent med deg!
    ha en finfin torsdag og god helg!
    KLem Bodil

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥