søndag 30. januar 2011

Forskuddsfeiring...





















Like mye som jeg gleder meg til helgen, gruer jeg meg til å ta fatt på en ny arbeidsuke. Men, når man har hatt en så super helg som jeg har hatt skal jeg alltids klare å motivere meg til en ny uke. I morgen har jeg nemlig bursdag og i går hadde jeg invitert mine herlige barndomsvenninner til mat og skravling. Av Katrine fikk jeg yndlingsteen min, superkult gryteunderlag og søte servietter. Eva og Heidi  ga meg lekker jakke og skjerf som var fra den fantastiske butikken til Eva "Fru Stenbrenden & meg". Og fra våre fantastiske naboer, Janicke og Roar, fikk jeg et nydelig armbånd fra Snö.


















Siden jeg er veldig glad i tapas fikk jentene servert krydrede kjøttboller, sataykylling med peanøttsaus, chili- og hvitløksmarierte reker, foccacia med fetaost og hvitløk, aioli, saltkokte poteter og mojosaus, til dessert laget jeg cappucino iskake. Jeg har noen utrolig snille venninner og naboer (som var på middag hos oss i dag), gavene var helt fantastiske og besøkene supre, så - tusen takk alle sammen for kjempehyggelig samvær og kjempefine gaver :-)

I dag måtte gutta ut i skogen og hogge mer ved, da gikk ungene og jeg i akebakken rett ved huset og sklei på sklibrett. Med den hardpakkede snøen gikk det kjempefort og ungene storkoste seg. Når akingen var ferdig gikk vi inn og drakk kaffe med karamell og spiste boller. Jeg skal jammen si det var flott å få minstemann hjem fra ferien hos bestefar, jeg begynte å savne han skikkelig på slutten...


Nå er det snart "Åndenes makt" også blir det en tidlig kveld før jeg kanskje blir vekt av bursdagssang og tre små (og store) gutter i senga - det gleder jeg meg til :-)

Heisan hoppsann!

13 kommentarer:

  1. Så masse flott du har fått! Utruleg kult det gryteunderlaget ;-) Og armbåndet var jo bare lekkert... Tapas er ein favoritt her også og det såg nydeleg ut alt du haddel laga til!
    Håper du får ein fin bursdagsfeiring i morgon! Gratulerer masse med dagen på førehand :-)
    Klems

    SvarSlett
  2. For en koselig helg du har hatt!!
    Og så mye fint du fikk:-)!
    Maten så også helt fantastisk ut!! Vi har lagt vår elsk på slike reker når vi er i Spania, de heter Gambas Al PilPil, og vi spiser det HELE tiden når vi er der, NAM NAM.
    Ha en fantastisk feiende flott bursdag imorra, og god ny uke til deg!
    Klem fra størstepai

    SvarSlett
  3. Så masse fine gaver du har fått, koselig! Gratulerer med morgendagen på forskudd :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Skjønner du har hatt en knall helg Anett!! Får vann i munnen av herlig mat bilder da jeg vet hvor godt det smaker;o) Ingen ting slår tapasen dere lager!!

    For noen flotte gaver du har fått!!Spes. jakka og skjerfet som bare er sååå lekkert!!

    Gratulerer så masse med morgendagen Anett!! Håper du får en flott dag!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med morgendagen! :)

    SvarSlett
  6. Elsker deg masse jenta mi. Håper dagen din blir så fin som vi her i familien syns du fortjener. Fantasktisk mor og kone som også lager en flott blogg.

    grattis til "super-duper mom" ;)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder, nydelig armbånd og god mat så det ut til å være :-) haha, må nesten le - kommenterer alltid maten :P

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen!!
    Så flotte gaver du har fått, og deilig mat du serverte!
    Ser ut som gutta storkoser seg i akebakken, herlige bilder.
    Ha en flott dag, håper du får en super feiring i dag også!
    Klem T

    SvarSlett
  9. Gratulere på etterskudd!!
    Flotte gaver du har fått♥
    Og maten såg jo bare fantastisk god ut, fikk vann i munne her jeg sitter:))
    Koselige bilder av guttene i bakken!
    Ha en fin uke
    klem!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med dagen Anett;)
    Jippiii ♥ Håper du ble vekket med mange koser og klemmer i dag;)

    Så mye fint du har fått av venninnene dine! Gøy og ha mange gode venner når man har bursdag;)
    Likte VELDIG godt det armbåndet jeg da, og skinnjakken! Er den skinnjakken i litt mykt skinn fra VILA? Den har jeg nemlig sett på og ønsker meg;) Men jeg har jo ikke bursdag før i Mai så... hmmm.... er jo snart morsdag....;))

    Håper du hadde en FLOTT feiring i dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Hei♥
    GRATULERER♥♥♥

    Så lekre å kjekke gåver du har fått:)

    Ønskar deg ein god tysdag:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med dagen i går!
    Hipp hurra!

    Fantastiske gaver du har fått! Snö har jo så mye fint, og det gryteunderlaget kikket jeg også på her om dagen. Herlig!
    Og maten: nammmm....

    Håper dagen i går var like fin!
    Klem NinaB

    SvarSlett
  13. Hei vennen
    Grattis med dagen som har vært....så mye lekkert du har fått a;o)
    Ja du gir virkelig H&C go`reklame. Blir så lekkert hos deg atte. TAkk for hyggelig kommentar inne hos meg...kan jo være at du har vinnerlykken med deg nok en gang...hi-hi. Klem fra meg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥