fredag 15. oktober 2010

Rosa (shopping)måned...










Dette har vært en innholdsrik uke. Som noen kanskje vet er jeg fra Sande i Vestfold og på onsdag var det klart for nok et venninnetreff i nettopp Sande. Da måtte jeg selvfølig innom den herlige butikken til min venninne Eva og hennes kompanjong Line som driver livsstilsbutikken Fru Stenbrenden og meg. Selv om lommeboken er litt slunken for tiden måtte jeg ha med meg noen småting. Siden jeg faktisk bare har èn sukkerskål, noe som selvfølgelig er altfor lite, måtte jeg bare kjøpe denne søte med lokk fra Lisbeth Dahl. Jeg fant også noen søte telysholdere og et veldig fint skjerf! Den lille fine pokalen kjøpte jeg når vi var i Bø i høstferien, den passer perfekt til min lille hjerteranke :-)
  





































I butikken har de alt fra lekre interiørting, fransker serviser, søte Lisbeth Dahl skåler til klær, deilige såper, duftlys og kremer. På søndag kommer et innlegg kun om denne herlige butikken. Skjerfet jeg fikk kjøpt meg kommer fra Soyaconcept, de har kjempefine klær til en veldig grei pris. Jeg har allerede fått masse skryt for det. Også måtte jeg kjøpe med noen meter kantbånd til fremtidige syprosjekter. Serviettene fikk jeg med på kjøpet - tusen takk Eva :-)





















I går var det duket for Damenes aften hos Bohus på Vinterbro. Da klokken slo 20 var det duket for champagne, fordrag av en hyperenergisk Lisbeth Larsen, kanapeèr og ikke minst SHOPPING! Jeg kjøpte ikke voldsomt mye, men noe fikk jeg da kjøpt, som de lekre rosa rosene i skålen. Også måtte jeg selvfølgelig støtte den flotte Rosa sløyfe-aksjonen som varer hele oktober. Så nå ligger en herlige rosa penn i veska klar til bruk. Vi fikk også goodiebags når vi hadde handlet som bla inneholdt bladet ROM123, lys, servietter og noen andre småting. Fornøyde og litt lettere til sinns tuslet Janicke, jeg og en hyggelig nabo hjemover i 22:30-tiden etter en veldig hyggelig kveld!

Vi har startet helgen veldig rolig. Lukas var ikke i form så vi har vært hjemme i dag. Jeg begynner også å brygge på noe så det var deilig å bare ta det helt med ro med TV, noen blader og litt rydding i huset. I morgen får vi hyggelig middagsbesøk av min bror så da får vi se om vi kan få laget noe godt :-)

GOD HELG ALLE SAMMEN!


11 kommentarer:

  1. Tusen takk for en hyggelig kommentar:) Gleder oss til å følge deg videre:) Koselige bilder! God bedring til din pene sønn:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Innom for å ønske deg en god helg! :)

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har funne deg! Og dei rosene i skåla der var nydelege, er dei ekte...?
    Hørtes artig ut med damenes aften, skulle ønske dei hadde noko sånt her også....
    God bedring til både deg og Lukas.
    Ha ei fin fin helg!
    Klems

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så flotte de rosene var! Er de med lang stilk eller bare rosen!

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Blir spennende med butikk ja! Gleder meg!

    Ha en fin kveld♥

    SvarSlett
  5. Til dere som lurer. Rosene er ikke ekte, de ble kjøpt hos BOHUS i går til den nette sum av kr. 39,90. Det er korte stilker på hver av de så man kan sette de i en lav vase/skål :-) Jeg synes de er helt nydelige...

    SvarSlett
  6. Nydelige roser, spørs om det ikke blir en Bohus tur.
    God bedring til sønnen.

    Ha en fin høsthelg!
    Klem T

    SvarSlett
  7. Misunner deg den bohus turen, ville gjerne ha dratt jeg også. men de valgte å ikke ha det i bergen.. dårlig gjort!

    ser ut som du koste deg... og de rosene ser helt ekte ut!

    fin helg til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  8. Så masse flotte innkjøp Anett!!! Gøy med damenes aften da;o) God bedring til Lukas!!! Go helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  9. Det var jammen koselig på Bohus :-) Jeg er superfornøyd med innkjøpet!
    Den søte lille skålen med lokk har jeg også, og den er så nydelig :-)

    Vi snakkes vennen :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  10. Så koselig! Nydelige ting du har skaffet deg.

    Elsker skjerfet -det var bare nyyydelig!!

    God bedringen til sønnen din og GOD HELG!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Kjempefine saker!1
    Rosene ser jo veldig ekte ut da....må ta turen innom Bohus en dag!!

    håper formen til gutten er bedre og ønsker deg en fortsatt fin helg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥