fredag 10. januar 2014

Dusty pink




 



Her i huset er vi godt i gang med hverdagen og har vært det en stund. 
Jammen var det tungt å begynne på igjen etter nesten to ukers 
ferie. Men, det er mye å glede seg til i januar. Eldstemann 
blir tenåring, jeg blir ENDA ett år eldre, det blir fullt
 trøkk på jobben, hm - kanskje jeg skal hoppe
over januar og gå rett på februar - hi, hi. 
Men, jeg kan jo velge å glede meg 
over å ha en så fin gutt, at jeg
 fortsatt får feire bursdag,
at jeg har en jobb å
 gå til. Hverdagen
er kanskje ikke
så halvgærn
likevel


De 
nydelige
rosene har jeg
fått av min kjære
nabo Janicke. Vi er
så heldige å bo i verdens
beste nabolag. Både barn og 
voksne omgås jevnlig. Vi trener
sammen, skravler, tar oss en fest og
i det hele tatt storkoser oss. Gode naboer
er gull verdt og de må man ta vare på så godt
man kan. Denne helgen tar Janicke og mannen 
oss med til en fantastisk hytte på Skeikampen, og gjett
om vi gleder oss. Da blir det ski, snø og masse kos - herlig!



9 kommentarer:

  1. Hei;) Nydelige roser og nydelig alve-vase og tilbehør.
    Ja, noen ganger synes vi vel alle at det er hektisk og tøft, men det er å leve det;)
    Kos deg på Skeikampen skjønne dame;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Hei hei :)

    Så nydelige roser, og elsker alve stæsjet! Flotte bilder som alltid. Lurer på om jeg må spørre om noen en time med opplæring ;)

    Ha en fin fin helg på fjellet!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Lysestaken, telysholderen og vasen var kjempe fine! :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig med besøk fra deg igjen♥ Enig med deg, at sengtøyet er dyrt. Så heldige meg som fikk det i julegave:)

    SvarSlett
  5. Elsker bildene og ikke mins WW tingene. Jeg vil ha de! hahaha!
    vi sees imorgen, søta!
    klem

    SvarSlett
  6. Så flotte roser! :) Og WW-ting, som Maia sier. ;)

    Håper dere hadde en flott helg!

    SvarSlett
  7. Nydelige roser i en herlig farve! Snille mannen din som kommer hjem med blomster. Mr. Sunhome har mange gode sider, men å kjøpe blomster strekker seg til to ganger i året; bursdag og bryllupsdag. :) Hihi, kan jo ikke være god i alt heller da. ;)

    WW har bare så vakre ting, har den samme vasen, som jeg fikk i bursdagsgave fra verden beste svigermor. Noen småting fra WW har det også blitt, og vi har jo vært heldige å få noe i goodiebags. ;)

    Hyggelig å ha fine naboer, og hyttetur hørtes koselig ut! Man kan utvikle gode vennskap med naboer, også.

    Ha en glad onsdag, skjønne deg!
    God klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Nydelige blomster og fantastiske bilder ♥
    Herlig med gode naboer ja:))
    Her var det skikkelig "lyckliga gatan" da ungene var små, det var så koselig...
    Alt skjedde på lekeplassen liksom, bursdager, sommerfester, 17 mai, hehe:))
    Er litt mindre av det nå når vi har ungdommer i hus, men sitter fortsatt utenfor og skravelr erndel enda:)

    Ha en fin fin dag!
    Snart helg ♥

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder ♥

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥