tirsdag 28. januar 2014

Messefeber...


På fredag var jeg så heldig å bli invitert med på gave- 
og interiørmessen på Lillestrøm. Jeg storkoste 
meg med tre flotte damer, nemlig Maia, 
Hanne (Hannesin) og Hanne (Ellemell).
Det er lenge siden jeg har vært på 
messe så det var utrolig kjekt.
Messen var både morsom,
inspirerende og 
ikke minst 
nyttig












Når man er på messe med Maia innebærer det 
både business og pleasure, og lunsjen med 
NIB tilhørte definitivt sistnevnte. Maten
var nydelig, selskapet topp og siden 
jeg inntok maten rett ved scenen 
fikk jeg også med meg PEJ
sitt foredrag om trender
for 2014 og 2015. Det
 jeg kan si at er vi 
kan fråtse i
 farger, alt 
er lov



Nedenfor følger noen flere favoritter fra messa. 
Vi var innom både Miss Etoile, Høie, Barfota 
og flere andre. Alle hadde nydelige stands 
med masse herlige farger og flotte 
utstillinger. Jeg dro hjem full 
av inspirasjon og ikke
minst med en deilig
fornemmelse
av vår


 Og sist, men ikke minst - den superstilige standen til JOIK
Siden dette merket foreløpig ikke er i så mange 
butikker på Østlandet har jeg ikke prøvd 
disse produktene før. Men, jeg var 
så heldig å få med meg både
 lys og duftpose, og begge 
lukter helt nydelig.
Dette har blitt
en av mine
favoritter
i huset



10 kommentarer:

  1. Var mye fint på messa ja, og masse herlige farger:)
    Mye likt som tidligere syns jeg, men det er helt greit, da er det innafor og fortsatt bruke det vi har, jippiii:))
    Selv om jeg nok ryker på noe nytt denne våren og, må jo det:)

    Jeg rakk desverre ikke innom alt, sånn er det når man bare har en dag... og dessuten var jeg jo med og gjorde innkjøp, tar litt lengre tid på de standene man kjøper fra da:) Veldig gløy og få være med og se hvordan dette ble gjort:)
    Var med flinkeste Linda fra Frk Wickstrøm og to av "jentene hennes" :)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Ohhhh..hvor kommer de cookieutstikkerene fra? ;) må vite, vil ha.Du er med på så mye spennende. Pakk meg ned i sekken neste gang:) Til helgen skal jeg etter planen på boklanseringen til toneroedesign og Festfabrikken sin åpning av den nye butikken. Gleder meg.

    SvarSlett
  3. Sukk, sukk... ;) Så mye lekkert;)

    Gleder meg til butikkene bugner over med vårnytt;)

    Fin uke til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Herlighet så utrolig masse flotte bilder. Ser ut til at du har hatt en superflott dag og kost deg masse sammen med flotte damer. Nydelig inspirasjon :)
    Fin kveld til deg

    KLem

    SvarSlett
  5. Så mye fint.. *sukk*
    Ønsker deg en flott kommende helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Å så GØY!!! :)
    Skjønner godt at du koste deg!
    Håper fredagen din er fin!
    KLem June

    SvarSlett
  7. Masse fine bilder. :) Jeg var bare innom noen timer på søndag, neste gang tar jeg gjerne flere dager. ;)

    SvarSlett
  8. you can try these out Dolabuy Hermes official source Dolabuy YSL Check Out Your URL have a peek here

    SvarSlett
  9. replica gucci handbags replica bags china view it now joy replica bags review click to investigate replica bags lv

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥