fredag 24. januar 2014

Røft og vakkert ♥



Jeg har lenge lett etter smykker som jeg synes er kule, men som samtidig kan 
pynte opp antrekket. Før jul fant jeg endelig et fantastisk merke på
klesbutikken Companys på Ski storsenter som heter Edblad.
Dette merket har de lekreste smykker. Alt fra vakker 
eleganse i gull og bronse til røffe smykker i 
stål. Smykkene lages av et svenskt 
ektepar og er både spesielle og 
lekre. Dette merket
bør dere sjekke
ut folkens

Alle smykkebilder lånt fra internett.
Bilder lånt fra Komikerfrue

Som dere ser er det ikke bare jeg som har fått øynene opp for dette 
merket. De superkule øredobbene er det Komikerfrue som viser 
og disse MÅ jeg bare ha. Finner jeg de ikke i Norge vet 
jeg at de også fører merket på kjøpesenteret 
Åhlens i Stockholm ;-) Og hvis noen 
lurer på hva jeg ønsker meg
til bursdagen neste uke
så har dere noen
gode tips 
her
;-)



6 kommentarer:

  1. Hei.
    Lurer kanskje på om jeg så de på høyer på strømmen storsenter i går. De lignet veldig hvertfall! Lykke til i jakten!

    SvarSlett
  2. Å de øreringene var kjempefine ;) Jeg er mest glad i gult gull selv men det blir jo litt sølv også. Smykker får jeg liksom aldri nok av ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfine!!
    Du har alltid så flotte smykker Anett ♥
    Kult med litt anderleses smykker, som man ikke ser overalt:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  4. Oioioi, det var lekkert Anett!! Skjønner at du ønsker mer fra denne serien :o) Veldig deg!
    Kunne nok ha funnet noe her jeg å;o)

    Ha en fin ny uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Veldig mye fint, supertøffe de øreringene! Lekkert undertøy også. ;) God ny uke!

    SvarSlett
  6. Lille Interiør i Moss, har Edblad :)
    Kjempefine smykker!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥