tirsdag 3. juli 2012

Drømmer om...


Jeg er vel ikke den eneste som skulle ønske jeg lå under en parasoll på en milelang
sandstrand akkurat nå! Og om ikke så altfor lenge kan nok dette ønsket
oppfylles. Om ikke så lenge forlater vi nemlig regnet og vinden
 og erstatter det med SOL, varme og lange strender i
 Spania! I tillegg blir det hyttetur med fineste
jentene, fjelltur med bror og familie
og deilig hjemmekos :-)
Dagene skal fylles med akkuart det vi har lyst til å gjøre - bading,
krabbefisking og lek i vannkanten :-) Da er det bare å
bestille SOL og varme i HELE juli så vi kan
få varmet oss til høsten
kommer...
Bloggen har dessverre måttet vike noen dager da det har vært
mye å gjøre både på jobb og i heimen. Men, jeg
er plutselig tilbake så "stay tuned" ;-)

GOD SOMMER!


6 kommentarer:

  1. Så herlig med litt sol og varme... ♥
    Det blir norgesferie på oss i år, så denne sommeren har bare og komme altså...!!! :)

    KOS dere:)

    SvarSlett
  2. Hei du, ja lett å drømme seg vekk i dette været.
    Vi har bygget oss basseng og var innstillt på å ha ferien hjemme, men etter 2 uker med høst, bestilte jeg Tyrkia tur til vinteren, ..hi hi.
    Vi satser på at det kommer seg, og at det blir fine sommer minner i år også.
    Kos deg smilende dame.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Jeg vil og til syden :)

    Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

    stor klem

    SvarSlett
  4. Så heldige dere er da, som bare kan pakke og dra til sommervarmen:)
    håper dere koser dere alt dere kan:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Spania hørtes deilig ut!!!God tur!
    Jeg krysser fingrene for en solfyllt juli og august da vi har hjemmeferie i år! Sånn bortsett fra fire dager til Kristiansand og dyreparken da ;)
    God sommer =)
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Masse å glede seg og garantert finvær i Spania da. Her skal vi "bare" ha to ukers Norgesferie, men så kan vi glede oss til 4 dager i NY og 14 dager til Florida i høst... Riktig god sommer! Klem fra meg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥