mandag 23. juli 2012

Den stiligste tapen...


Nå er det ingen fare for at jeg skal gå tom for Washi tape med det første. Jeg elsker disse
 fargerike og fine tapene som kan brukes på alt fra gavepakker til oppheng
av bilder eller som dekorasjon på en kjedelig vegg. De fine tapene
kjøpte jeg av søte Lena som har den nydelige bloggen
pyntes og bilder henges opp med
de fineste tapene :-)

Etter en kjempekoselig hyttetur med gode venninner, pakker vi snart
kofferten igjen og drar til fjells. Kanskje vi er så
heldige å få se solen også ;-)

5 kommentarer:

  1. Enig med deg, kos å bruke slike til gaver m.m

    SvarSlett
  2. Jeg elsker også de kuleste tapen!

    Sommerklem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Hi hi, jeg smiler.
    Du kan tape hva du måtte ønske resten av året, og vet du hva , jeg tror faktisk det blir litt til overs.
    De var super flotte, og tape er så gøy.
    Vi er også på vei til fjells, gleder meg stort.
    En liten støl helt med folgefonna, uten strøm eller noe. kos.
    Nyt fjellet du også.
    Stor klem fra karianne

    SvarSlett
  4. Så flotte de tapene var. Stas å pakke inn presanger med slike fine taper :o)
    Ønsker deg en fin fin kveld :))

    SvarSlett
  5. Stilig tape, og god tur på fjellet!
    Klem T

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥