lørdag 30. juni 2012

Bloggtreff hos Home & Cottage!


ENDELIG kan jeg avsløre en STOR hemmelighet vi har jobbet med de siste månedene!!

I samarbeid med Home & Cottage Vinterbro arrangerer bloggerne
bloggtreff på Vinterbro lørdag 25. august, 
og DU er herved invitert.

For å melde deg på treffet må du sende e-post til: mykeminutter@gmail.com, vi trenger
navnet ditt og din bloggadresse. Koselig om du også legger igjen en hyggelig
kommentar hos meg, men all påmelding må skje via den oppgitte 
mailadressen. Det er begrenset antall plasser
så vær rask med å melde deg på!

Ta gjerne med deg den blå "knappen" og
link til dette innlegget.
Flere detaljer følger på bloggene etterhvert som vi nærmer oss treffet :-)
Vi gleder oss MASSE og håper å se akkurat DEG!

6 kommentarer:

  1. Hei så spennende og for en plass å treffes på.
    GØY GØY.
    Jeg bor nok litt langt unna denne gang.
    Jeg var på blogg treff på torsdag og det er alltid like gøy.
    Ha en strålende lørdag.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Så gøy! Har meldt meg på, men aner ikke om jeg er sent ute.
    Om jeg skal ha den blå knappen på siden min trenger jeg hjelp ;-) aner ikke hvordan jeg gjør sånn :-))

    Klem fra janicke

    SvarSlett
  3. Å som jeg har lyst, men jeg er dessverre i Sverige den dagen. Kos dere MASSE!!! Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Jeg tror jammen jeg skal være så modig at jeg lar dette bli mitt første bloggtreff! Bor jo ikke langt unna, heller:)

    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Dette skal bli morro :)

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett
  6. Så gøy :) har sendt en mail og krysser fingrene for ledig plass!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥