fredag 27. mai 2011

Livsnytere...



I dag har vi kost oss masse. Jeg hadde fridag og minstemann ble hjemme sammen med meg og min mamma. Selv om jeg er glad i jobben min var det jammen godt med fri nå som det har vært så mye. Vi stod opp sent, hadde en lang og rolig formiddag hjemme før lillemann, mamma og jeg dro til Drøbak for å gjøre etpar ærender. Lunsjen ble inntatt på Cafè Teskje, mens shoppingen foregikk på Lille due og  Annek's ;-) Hjemme koste vi oss med hjemmelaget pizza og norske talenter - som gullgutten Daniel vant - hurra!!! Så løp jeg en rask runde og nå er det Mord og mysterier før senga kaller...

Med et bilde av gogutten ønsker jeg
dere alle sammen en herlig helg!


2 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig dag Anett!!! Minsta og jeg skal ha litt "fri" fra mandag ettermiddag til fredag morgen, og det skal bli godt. Minsta skal bare en liten kose tur med gamle barnehagen, og en førskole dag...:o) Tenk at de skal på skolen til høste...husker Kreta med vogner - formiddagsdupper - bleier og kos....ikke lenge siden det;o)

    Håper dere alle har en fin helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Hei hei. Takk for hyggelig kommentar:) får hjelp til uken med og forstå kamera så da blir det bra:) deilig med en fri dag sån innimellom ja:) ha en gin kveld. Klem lise

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥