onsdag 30. mars 2011

Ren nytelse ♥
































I går fikk jeg en fantastisk bok på pulten min på jobben. Aschehoug har nemlig oversatt boken "The Hummingbird bakery" som er en fryd for øyet (og ganen) med sine herlige bilder og fristende oppskrifter. Som dere kan se var det ikke bare jeg som var overbegeistret over boken. Minstemann skulle se ALLE bildene - opptil flere ganger - og appetitten ble så stor at mine butikkjøpte muffins (som ble brukt som rekvisitter til "fotoopptaket") var borte før jeg fikk slått av kameraet! Ved å klikke på lenken kan du lese mer om The Hummingbird bakery som er et must hvis du er i London. Boken kan du kjøpe her.















Da jeg var innom Plantasjen på vei hjem fra Etnedal forrige helg så jeg denne nydelige blomsten. Den kalles Cheerfulness og tilhører Narcissus-familien, akkurat som påskeliljer og pinseliljer og snøklokker. Den er nydelig og blir bare flottere og flottere for hver dag, et godt alternativ til tradisjonelle påskeliljer som jeg føler har avblomstret nesten før jeg har fått de i hus...


Også har jeg vært så heldig å få nok en award, denne gangen av søte Tine. Med Awarden følger også en utfordring:

Fortelle 8 Ting om seg selv + gi den til 5 blogger jeg liker med mindre enn 100 følgere.
Her kommer enda litt mer om meg ;-)

1. Vi flyttet fra Oslo til en liten tomannsbolig på Vinterbro sommeren 2005 , noe vi ikke har angret ett sekund på!

2. Er glad i å trene og veksler mellom spinning, helsestudio, pilates og gåturer i nærområdet. Trener 2-3 ganger i uken alt etter tid og lyst.

3. Jeg ELSKER å fotografere og ser motiver overalt hvor jeg går. Jeg har alltid et kamera med meg i vesken i tilfelle det ultimate motiv skulle dukke opp. Ungene synes det kan bli litt i overkant mye fotografering, men stiller opp hvis jeg spør veldig pent eller lokker med bestikkelser...

4. Jeg har 2 fine gutter, en på 10 år og en på 5 som skal begynne på skolen til høsten, og en mann jeg har vært gift med i 9 år ♥

5. Jobber som nettkoordinator hos Aschehoug forlag i Oslo. Jeg har hatt samme jobb i 9 år, med ulike stillinger. Jeg er glad i jobben min og er så heldig å få jobbe med mange spennende og utfordrende prosjekter.

6. Har en drøm om en gang å starte egen cafè.

7. Er veldig sosial og er sammen med mine venner så mye jeg får sjansen til (som dessverre er mye mindre enn jeg skulle ønske).

8. ELSKER å lage mat, men liker ikke å  bake kaker - noe jeg heller ikke er spesielt flink til :-)

Jeg ønsker å gi utfordringen videre til:
Typisk Nina ♥
Karolinemor ♥

Flere av disse bloggene er ganske nyoppdagede blogger for meg. Det er nydelige blogger som du bør ta en titt på hvis du ikke har vært innom før :-)

Har du husket å melde deg på min giveaway? Jeg trekker 3 heldige vinnere på fredag + en liten ting blant mine fantastiske følgere som nå er over 100 stykker! Jeg setter pris på hver eneste en av dere og er utrolig stolt over at så mange ønsker å følge bloggen min - tusen takk ♥  Og nå rundet jeg 20.000 besøk på bloggen - HURRA!!!!

Da ønsker jeg dere lykke til i trekningen 1. april!

 

11 kommentarer:

  1. Den boken så bare helt utsøkt ut!

    ønsker deg en deilig onsdag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Mmmm, nydelige bilder. Får helt vann i munnen her. Og du, tusen takk for hele 2 awards!
    (så ikke den andre før nå...) Du er vel søt!
    Skal svare litt senere på den ;)

    Gøy å lese om deg! Og så den fine gangen deres.
    Hjortehodene passet jo helt supert!
    Ha en FIIIN dag!
    klem

    SvarSlett
  3. Herlig bok!
    Og flotte rekvisitter, hihi ♥
    Du er kjempeflink og ta bilder altså;)

    Ha en fin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder:)

    Gratulerer så mye med award:) Gøy å bli bedre kjent med deg:)

    Ønsker deg en flott onsdag:)
    W

    SvarSlett
  5. Oj for noen fristelser i den boken, lekre bilder.
    Gøy med slike utfordringer hvor man kan bli litt bedre kjent.
    Så stilig gangen deres har blitt, lekkert og delikat.
    Ønsker deg en fin onsdagskveld!
    Klem T

    SvarSlett
  6. Så flott den boka er da!!! Nam sier nå bare jeg.... Så flott du tok utfordringen da!!

    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  7. nam nam:) Tusen takk for awarden:) Min første! Har du en mail adresse jeg kan maile deg på?
    Klem

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen på bloggen min.

    Jeg er ingen baker, men takker veldig for tipset om de flotte narsisissene. Nydelige :-) Er veldig i hagemodus for tiden, bare en måned igjen til jeg får min første :-)

    Gratulerer også med award :-)

    SvarSlett
  9. Takker så mye for koselig hilsen:)
    Blåklokkene dufter også herlig, synes jeg:)
    Det var en nydelig blomst, aldri sett før. Så skjønn:)
    Koselig med noe utenom det vanlige!
    Så veldig gode ut, de muffinsene:) Takker for tipset! Så fin blogg du har:)
    God kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Anonym1/4/11

    Så nydelig gutt du har, ser virkelig ut som han likte boka
    Så ut til å være mye godis i den..

    takk for tips om blogger, skal ta meg en tur innom de.. alltid gøy med nye her

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder! Ønsker deg en riktig god kveld! Disse mufinsene er så himmelsk å se på!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥