fredag 18. mars 2011

Min lokale favorittbutikk...





















For litt siden lovte jeg å vise dere noen nyheter fra Home & Cottage. Da jeg var innom butikken på Vinterbro for å hente sengesettene til min giveaway måtte jeg samtidig knipse noen bilder av varene som akkurat var kommet inn. Vi nærmer oss påske og hyttekos med stormskritt og på H&C hadde de masse herlige ting både til hus og hytte. Jeg har blitt stor fan av putene til InHouse, de har god kvalitet og er fine i pris. Jeg elsker også de røffe lampene med industripreg fra Lama og de grove, rustikke bordene de har fått inn både til stua og spisestua, når vi skal bytte ut vårt glassbord fra Living blir det nok noe sånt som kommer i hus...



Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i stjerner og nå hadde de fått inn masse ting med stjerner på, både sengesett fra InHouse, flotte sengetepper, putetrekk og kopper og skåler fra Florence med herlig tekst inni. Jeg nøyde meg med stjernesengesett i denne omgang, men koppene fra Florence står høyt på ønskelisten. For de av dere som ikke har prøvd produktene fra Renè Voltaire kan de anbefales. Hun lager blant annet nydelig krydder og oljer som er kjempefine vertinnegaver.


Mange av dere lurer sikkert på hvorfor jeg reklamerer så mye for Home & Cottage siden jeg verken jobber der eller har noen andre eierinteresser. Jeg mener man bør verne om de lokale butikkene slik at de blir værende lenge. Home & Cottage på Vinterbro er i mitt nærmiljø og jeg synes det er en super butikk med kjempeflinke damer, derfor ønsker jeg å spre det gode budskap :-)


Nå er det sikkert flere enn meg som gleder seg stort til å lese den nyeste utgaven av Vakre Hjem & Interiør som dumpet ned i postkassa i går. Ønsker du å vinne et abonnement på dette flotte bladet må du melde deg på min giveaway. Nyt helgen!


2 kommentarer:

  1. Mye fint hos Home 6 Cottage :o)

    Ha en fin dag Netta

    SvarSlett
  2. Nydelig! Skjønner at dette er en favoritt :-)) Ha en god helg! Kos deg masse!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥