onsdag 28. april 2010

Karlstad - here we come!!!


 

I dag har mamma og jeg vært på Sverigetur - til nettopp KARLSTAD. Det er kanskje ikke verdens navle og det er vel heller ikke den peneste byen jeg har vært i, men de har en ting vi ikke har i Norge - nemlig den herlige butikken Noll54


Denne butikken har så utrolig mye fint, det er vel faktisk ingenting jeg IKKE kunne tenkt meg her. Men, man får kjöpa lite dä och dä :-)


Denne gangen fikk jeg kjøpt nye gardiner til vinduet ved spisestua, en kjempefin lysestake, et lite stettefat og etpar andre småting. Nå er endelig kroken på kjøkkenbenken slik jeg vil ha den...
 

Gardinene skal jeg vise når jeg har fått malt resten av vinduskarmene i stua så dere må nok vente litt med å få en titt på disse. Men, de har også en annen koselig butikk i Karlstad som heter Village. Her fikk jeg kjøpt dette søte zinkhuset som skal stå foran inngangsdøren på krakken/bordet jeg enda ikke har funnet på et loppis nær deg (eller meg)...


Man blir jo sulten av all denne shoppingen, så vi avsluttet turen på en koselig café som het "Mat og Muffins". Jeg bestilte foccacia med gratinert geitost, valnøtter og honning som smakte deilig, mamma spiste fiskesuppe. Det blir nok en tur til Karlstad og Noll54 igjen om ikke så lenge - hei dä :-)


Nå venter jeg i spenning på trekningen hos Anettes hus :-O

7 kommentarer:

  1. Hei...skjønner godt at dere koste dere i Karlstad. Var selv innom der på jentetur i fjor sommer...ser ut som dere satt på samme cafè også..i bakgården?..men været var kanskje ikke helt topp til å sitte ute;o) Fine ting du har kjøpt deg. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Så mye fint du hadde kjøpt :-) Den osteklokken har jeg også, og den er så søt :-))

    Jeg gleder meg til å se gardinene :-))

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Anonym29/4/10

    Kjøkken kroken din er blitt sååå fin!! Herlig når man finner noe så flott! Her er det kjøpe stopp frem til ferie og skattepenger kommer;)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Fant deg tilfeldig via en annen blogg:) Det var jo koselig!! Ser ut som dere koste dere bra i Karlstad da!! Flotte ting du kjøpte deg også:)
    Moro med sånne turer...
    Legger meg til som følger hos deg jeg,så kommer jeg på besøk igjen!!
    Ha en fin helg:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  5. Ser ut som den er verdt turen...:-)

    SvarSlett
  6. Hei du!! Har du vært på Krukkegården noen gang?? Om ikke,MÅ du gjøre det på vei til Drøbak. Har jeg spurt før...??Hvor bor dere??
    klem

    SvarSlett
  7. Hejsan!

    Det var ju härligt att du gillade Eva-Karins butik.....hoppas att det smakade gott på Mat & Muffins! Ville bara kika in o säga hej, det var mig du handlade av i butiken...må så gott!
    MiaMaria

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥