onsdag 10. februar 2010

Sommerferie...



I år har vi vært veldig i tvil om hvor sommerferien skulle gå. Vi var på en flott (og dyr) ferie på Mallorca i fjor, men vi hadde lyst på en litt annen ferie i år. På jobben leier vi en leilighet i en nydelig liten by på på den Italienske rivieraen som heter Cervo. Jeg søkte og fikk leiligheten en uke i sommer!!! Så nå har vi bestilt tur til hele familien, pluss min mamma. Det blir fly til Nice og bil til Cervo, ca 1 times kjøretur :-)


Nå kjenner jeg at jeg skal holde ut med -10 kalde og vintertøy noen uker til. Resten av ferien blir i Norge med turer litt hit og dit.

I dag må jeg en tur innom Dorothea på Vinterbro. Kjente at jeg har fått litt vårstemning i dag med nydelig vær og fuglekvitter - selv om gradestokken er langt nede. Tenkte å kjøpe noen søte kopper/skåler fra GreenGate også trenger jeg en ny beholder til teen min.
Ha en deilig dag!

3 kommentarer:

  1. Det er godt å ha noe og se frem til.. Det kjenner jeg også!! Det så kjempe koselig i Cervo :-)

    Vi sees til lunsj senere i dag :-)

    Janicke

    SvarSlett
  2. Høres ut som et deilig sted dere skal til. Hvis ikke det var allerede bestilt, hadde jeg også anbefalt dere en times biltur fra Nice mot St.Tropez...der ligger vår sommerparadis som heter Ste.Maxime...Kanskje neste gang? Har link inne hos meg til ei som driver med utleie,salg og kjøp. Proffite de la vie. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Anonym10/2/10

    Hei på du! Åååååå, så herlig Anett!! Dere får det sikkert kjempe bra!! Blir noen tanker tilbake til sommer`n 2008 ja....Var det Ste.Maxime vi var i den dagen dere dro inn til St.Tropez og vi hjem til huset??? Håper du legger inn noen bilder av koppen du skal kjøpe;) Håper du har hatt en fin fri dag!!

    Klem Tine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥