mandag 15. februar 2010

Har jeg vært SÅ snill?



Ja, da var både morsdagen, valentinsdagen og fastelaven over for denne gang. Egentlig veldig greit å legge alt til en dag - da blir det både gaver, romantikk og boller i en eneste smørje! Jeg vet ikke om jeg fortjente det, men jeg fikk ihvertfall 2 flotte kopper fra Home & Cottage og en deilig egg og baconfrokost - skikkelig kos. Dessuten hadde vi avtalt å møte endel venner fra vellet i skogen senere på dagen i går. Vi var 30 i smått og stort som campet i skogen med bål, pølser, boller og vafler. Ingen visste hvor barna var, men etter en opptelling før hjemturen hadde vi flaks også denne gangen og alle var med :-) Da vi kom hjem etter 3 timer i skogen passet det utmerket med hjemmelaget pizza og brus til et litt mindre antall store og små.


De nye koppene er stadig i bruk og jeg elsker de. Nå har jeg alle fire koppene jeg har ønsket meg så tusen takk guttene mine ♥

4 kommentarer:

  1. Vel fortjent elsklingen ;)

    SvarSlett
  2. Koppene er utrolig fine Anett :-) Og veldig gode og drikke av ;-))
    I skogen var det veeeeeeldig koselig, og dere har jo etter hvert blitt litt av noen friluftsmennesker!
    Vi satser på flere sånne turer!

    Janicke :-)

    P.S. Så fin bloggen din har blitt nå :-)))

    SvarSlett
  3. Så fine kopper, da!!

    Ha en fin uke! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Anonym16/2/10

    Hei på deg! Veldig koselig og snakke med deg i går!! Så fine de krusene er!! Og du...må bare si det en gang til...bloggen din har blitt såå fin med ny ansiktsløftning;)

    Sees om ikke så alt for lenge!

    Klem Tine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥