søndag 15. november 2009

Tur til Säffle...



Siden det var planleggingsdag i barnehagen på fredag hadde vi planlagt en tur til min mamma sitt torp i nærheten av Säffle. Vi har hatt mange helger hjemme i det siste og følte behov for å komme oss litt vekk. Selv om vi har en runde med forkjølelse over oss bestemte vi oss for å dra. Været har ikke vært topp, det hadde snødd natt til fredag, men fra lørdag var det regn og surt. Ungene har fått vært litt ute og vi har kost oss likevel. På lørdag ble det en tur til Karlstad, der fant jeg og mamma en kjempenydelig butikk som heter noll54 og der fikk jeg kjøpt noen julegaver og disse fine tingene...



Jeg er spesielt fornøyd med kronen, den skal få plass på sinkfatet sammen med diverse lys og annet når det nærmer seg jul. Jeg hadde også kjøpt noen kjempefine "gamle" bokstaver der det stod XMAS, men disse glemte jeg igjen i butikken - ergelig...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥