onsdag 11. november 2009

En litt slapp start på uken...

Siden hele familien har vært litt redusert denne uken har vi tatt det med ro. På mandag var jeg og min eldste sønn en tur på trening - han på Tae kwan do og jeg i helsestudio. I går ble det egentlig bare tv-titting og sofaslumring og i dag har jeg hatt fri og vært en tur på spinning også i Drøbak for å se til min mammas leilighet - og selvfølgelig en tur på cafè. Da fikk jeg tatt en kopp mocca og lest avisen i fred og ro før det bar hjem for å lage middag og rydde huset til vaskehjelpen kommer i morgen. 



Mitt mål denne uken var å få ferdig kjolen jeg skal gi til en god venninne av meg sin datter. Jeg synes egentlig den ble ganske søt, men siden min 4-åring nektet å ta den på så er jeg litt usikker på størrelsen - det får vi bare se...












5 kommentarer:

  1. Gud, for en nydelig kjole :-)) Du er såååå flink Anett :-))
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du synes det. Nå er Morten på vei hjem fra jobb og er ikke i form, Adam har vondt i halsen, Lukas er forkjølet og jeg fryser, spørs om det blir tur til Sverige nå. Vi får vurdere situasjonen i kveld. Hvordan er står det til hos dere da?
    Klem

    SvarSlett
  3. Oj, oj... Det høres ut som om det spøker for svensketuren deres :o( Men vi får krysse fingre og tær for at det går fort over.
    Hos oss er Pernille i storform :-) Men Sophie er slapp. Feber'n vil liksom ikke slippe.. Hun er lei seg og frustret over at hun aldri blir frisk.
    Selv henger jeg i "stroppen" jeg vasker og rydder. Vi får besøk av en fotograf i dag og da må jo alt være blåst!!!
    Vi får håpe at det bare er noe som streifer innom hos dere..
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Anonym13/11/09

    Så nydelig kjolen ble Anett!!! Skjønner ikke at Lukas ikke liker den....Hihihi...;) Høres ut som det er en litt sliten gjeng hos dere ja....får håpe dere blir friske igjen til dere skal komme!!! Vi her er friske og raske...i kveld skal vi på Julenatt i Blåfjell....Kos! Ha en riktig god helg!!
    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Vi får bare håpe kjolen passer, den så grei ut på Lukas, men var litt lang så da er det håp. Tar den med når vi kommer oppover som en sen bursdagsgave til Pernille :-) Håper alt er bra med dere. Adam og jeg har blitt forkjølet så vi har vært hjemme i dag. Var "Julenatt i blåfjell" fin? Vi tenkte å se den litt nærmere jul...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥