fredag 20. november 2009

Hjemmesysler...



Ja, det nærmer seg uten tvil jul og det er ikke bare min blogg som bærer preg av det. Denne uken har vår eldste vært syk. Vi vet ikke hva han har hatt, men med nesten 40 i feber torde vi ikke annet enn å gi ham Tamiflu, så denne uken har min mann og jeg byttet på å være hjemme med han. For å få litt luft dro vi en liten tur på IKEA i dag og spiste frokost og kikket på alle de fine utstillingene - som også bar preg av at julen nærmer seg. Jeg måtte bare ta bilder av den deilige sengen og det søte treet...



I går var jeg innom Norway Design og fikk kjøpt litt fint papir til å lage julekort med, så i kveld har guttene og jeg kost oss med å lage julekort (mens mannen koser seg på julebord).



Dessuten har jeg fått sydd etpar små hjerter denne uken og på Dorothea på Vinterbro senter fikk jeg kjøpt denne artige pakken med små røde lys....




1 kommentar:

  1. Anonym21/11/09

    Uff da...høres ikke noe særlig ut med elste man....håper han blir frisk igjen snart da!!! Vi gleder oss masse til å se dere igjen!!! Her er nå alle man friske enda.... Så fine hjerter Anett!!! Godt og se at det er flere som gleder seg til jul....har investert i litt småtteri som skal pyntes med til helga...Mulig det blir en forsmak på vårt jule hus til helga....starter alltid litt tidelig jeg.... Vi snakkes til uka og så ønsker jeg dere fortsatt en fin helg!! Klem Tine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥