onsdag 26. oktober 2011

Vinnerlykke jeg?




Jeg har overhode ikke vinnerlykke (trodde jeg), inntil jeg begynte å melde meg på de supre giveawaysene her i blogglandia. For etpar uker siden vant jeg hele to giveaways med kun èn dags mellomrom! Den ene premien vant jeg inne hos vakre Frøken Fryd. Den andre premien vant jeg hos IdaHart, som har en kjempesøt blogg jeg akkurat har blitt kjent med. Har du ikke vært og besøkt disse damene så anbefales det på det sterkeste.







På IdaHart sin blogg vant jeg to av hennes loppefunn, et søtt fat i sølvplett (tror jeg det er) og en nydelig brodert duk. Begge har fått plass på spisebordet sammen med lyng og lys.


Og hos Frøken Fryd vant jeg disse superkule skull-armbåndene. Jeg var så heldig at jeg fikk plukke ut perler selv, da ble det disse som passer utmerket til min beige og grå høstgarderobe :-)



Denne uken har jeg vært riktig så produktiv. Når høsten kommer og det blir mindre tid ute så blir det desto mer tid å bruke på innesysler, som å strikke kledninger til gamle syltetøyglass. På disse har jeg strikket perlestrikk (annenhver rett og vrang) med Eskimogarn, også har jeg heklet på kant, den ene med vanlig garn og den andre med heklegarn. På lysholderen til høyre har jeg heklet blomst som er festet med sikkerhetsnål. Nå er også jeg godt igang med årets julegaver :-)

Bloggen er nå tilbake til normalen etter 3-ukers jubileumsfest. Og for en fantastisk respons jeg har fått! Masse kjempehyggelige tilbakemeldinger og mange påmeldte. Nå har alle vinnerne meldt seg, og det var jammen noen glade vinnere - utrolig hyggelig. Gavene sendes i løpet av uka damer!

Noe en fridag er unnagjort og nå skal jeg snart på shopping med en god venninne av meg, da blir nok etterbetalingen av årets lønnsjustering borte - hi, hi :-)

Ha en herlig onsdagskveld!


16 kommentarer:

  1. Kjekt med litt vinnerlykke i ny og ne, likte de armbåndene kjempegodt!

    Og de lyktene dine er supersøte!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så heldig du er med vinnerlykke ganger 2....Og så utrolig søte de lyktene ble! Produseres julegave-lykter her i huset også:) FIN kveld og klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Er så GØY og vinne altså;)
    Jeg hadde heller ikke noe vinnerlykke før jeg startet på disse herlige give-awaysene, og det har blitt noen fiiiine premier altså;)

    Herlige saker du har vunnet!
    Skullarmbåndene er kule, kule;)

    Og jeg bare elsker heklelysglassene dine, du er utrolig flink! De har liksom det lille ekstra, med fine bånd ♥ Og jeg likte veldig godt den med en "blondekant" øverst;)
    Du selger ikke slike da...? Er ikke alle som kan hekle og strikke vet du;)

    Ha en fin fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. heldige deg da:)
    de lysholderene var kjempefine!
    perlestrikk er bare så fint... jeg akn jo bare strikke frem og tilbake!

    kose deg med julegavelagingen:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Heldige du!! For noen flott premier du har funnet Anett!!! Heldige de som vant i give awayen din å! Så flotte lyslyktene dine blir! Virkelig produktiv!

    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Heldige deg!! Koselig at du som har gitt bort så mye også kan vinne litt :)
    Likte de armbåndene skikkelig godt :)
    Håper du har kost deg på shopping, har du funnet noen skatter må du jo dele :)
    Ha en fin kveld, klem Ella

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Så heldig du er da. Jeg har faktisk vunnet ett par ganger jeg også, men nå er det lenge siden, får vel hive meg på ett par give aways, da er sjansen større.Disse strikke"lysene" dine er bare såå fine, du er virkelig flink. Klem Anki

    SvarSlett
  8. Så fine de ble de hekle glassene:) Nydelig med bånd rundt og den søte røde hekleblomsten! Flinke deg:) Kjempeflotte gaver du har vunnet:) Tusen takk for koselige kommentarer fra deg:)) Ønsker deg en herlig torsdag. Klem Ellen.

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med de flotte premiene! Det er kanskje sånn at lykken hoper seg litt opp av og til - jeg vant plutselig også flere premier på rappen og det var sååå moro <3!
    WOW vakre lyslykter du har laget, nå ble jeg veldig inspireret her!! ;o) Ønsker deg en herlig dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Gratulerer:D
    Så kjempekoselig at du vant:)

    Ha en flott fredag.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  11. Så kjekt at du er nøgd, Netta :) Vinnarlukke er ein herlig følelse! Første gong eg vant måtte eg dobbelsjekka fleire gongar, og måtte begeistra henta herr Fryd og visa på skjermen, nett som ein unge :)

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Så gøy med vinnerflaks :D Har skrevet opp lodd nr 3 til deg, så får du krysse fingrene til søndagen ;)
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  13. Hei på deg :)
    Gratulerer så mye vinnerlykke. kjempefine premier du vant :)
    Kjempesmart å strikke slike for å ha på glassene, ble så fint lys av det :))

    Ønsker deg ei kjempefin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  14. son explication https://www .dolabuy.co cliquez ici pour en savoir plus Vérifiez ceci lire ce message ici sacs de créateurs de répliques

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥