fredag 7. oktober 2011

Premie nr. 3 i Nettas jubileum!



Jeg trenger vel ikke fortelle at Vakre hjem & interiør er mitt yndlingsblad, det har dere hørt før. Da er det ekstra koselig å kunne fortelle at nok en gang har søte Marianne, som er redaktør for dette vakre bladet, vært så snill å sponse ett års abonnement til en heldig leser. Meld deg på min giveaway ved å legge igjen kommentar i jubileumsinnlegget og bli med i trekningen av mange flotte premier!



Høstutgaven som er ute nå har herlige bilder fra høstutflukter og tips til lekre retter du kan tilbrede med skogens gull. Hvis du ikke har vært innom bloggen til Vakre hjem & interiør bør du gjøre det nå, de har også Facebokkside :-) (bildene er lånt av Vakre hjem & interiør)


Da jeg var hos Fru Stenbrenden & meg i forrige uke måtte jeg benytte sjansen å kjøpe med meg noen godsaker hjem. Fra Comptoir de Famille kjøpte jeg meg deilig lavendel håndsåpe, duftlys med sjokolade og kaffelukt og en fantastisk skrubbsåpe som lukter helt nydelig. Fatet alt står på er et flettet fat som fulgte med julestråpynt fra IKEA og som jeg har sprayet hvitt :-) Husk at Fru Stenbrenden og meg gir 50% på en valgfri vare hvis dere oppgir koden "Netta" når dere skal betale. Tilbudet varer ut oktober!

Etter 4 hele dager med å pusse opp gutterommene er de nå endelig ferdige - puh! Både vi og guttene ble kjempefornøyde og vi har nesten ikke sett de siden de kom hjem! Bilder kommer :-)

Nå er det helg - DEILIG!


4 kommentarer:

  1. wow hvilke flotte premier du har fått!!! Tror jeg må inn på jubileumsinnlegget ditt en tur:))
    Herlige såper du har kjøpt deg, elsker lavendel! Har Durance sin såpe og mykningsmiddel med Lavndel til å vaske sengetøyet i, og det dufter helt herlig♥ Hverdags lykke:))

    Kos dere i helgen, gleder meg til bilder av gutterommet!!!

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Flotte premier...:)

    Jeg krysser fingrene... :)

    Ønsker deg og dine en super helg.

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Så herlig å titte innom her igjen. Har hatt et laaaaangt fravær fra bloggeverden, men er fullt tilbake igjen nå, med ny blogg.
    Håper du tar en titt :)
    Ønsker deg en fin fin helg, og så kommer jeg innom snart igjen :)
    Klem klem fra Ella (hverdagsgleder)

    SvarSlett
  4. Og heldige meg som vant et års abonnement på dette herlige bladet på bloggen din tidligere. Jeg kan bare si at den som vinner nå kan bare glede seg, det er en fryd å få i postkassa! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥