fredag 6. mai 2011

I tykt og tynt...



Denne helgen går det berømte "Sentrumsløpet" i Oslo av stabelen med over 7.000 påmeldte. Mannen i huset har allerede forberedt seg lenge til denne store happeningen og HELE familien må stille opp (enten vi vil eller ikke) - hi, hi :-) Men, det er klart vi vil stille opp når han er så sprek ;-) Vi blir en hel haug med barn og voksne så det blir sikkert koselig. Planen er å få mannen avgårde før det blir en cafétur, så heier vi han i mål for deretter å ta en bedre middag for å feire bragden...


En annen ting jeg skal gjøre i helgen er å ta en tur innom yndlingsbutikken min på Vinterbro - Home & Cottage. For en tid tilbake vant jeg nemlig et gavekort inne på Facebooksiden til Lottas himmelrom. Etter å ha vært en tur innom en postkasse i Ski har gavekortet nå kommet til meg og jeg tror ikke det blir gammelt her. Så - tusen takk Lotta for den fantastiske premien!
















I dag har jeg tatt en liten joggetur og nå skal resten av kvelden tilbringes i loddrett posisjon på sofaen med gullrekka på TV og en frisk og deilig Mojito på bordet.

GOD HELG alle sammen!


8 kommentarer:

  1. Så gøy at Morten skal være med i år å;o)!! Han er skikkerlig flink!! Ønsk han lykke til!!

    Mojitoen din er namnam:o)

    Ha ei riktig god helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. så heldig du er da- vinnerlykke:)
    mojitoen så herlig ut! kos deg med den, og løp imorgen:)

    her blir det en rolig koselig helg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Håper dere får en fin dag på kafe i morgen, mens mannen løper rundt i byens gater. Har aldri forstått meg på dette med løping, absolutt det kjedeligste jeg vet...

    Grattis med gavekortet, Home & Cottage er en av mine favorittbutikker!

    Ha en finfin kveld!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Å så gøy med gavekort! :)
    Håper du får en fin helg og moro dag imorgen!

    klem

    SvarSlett
  5. Anonym6/5/11

    Heldig med gavekort
    Finner deg nok noe fint der
    God helg

    SvarSlett
  6. For en sprek mann du har, heia heia.
    I love H&C, så mye fint altså. Mange av inspirasjonsbildene er fra home and cottage, heldige du som har gavekort!
    Ja, den tunikaen er bare knallgo'!
    Natta!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Eeeyy! Gavekort på H&C, Mojito og gullrekka!
    Da er det HELG;))
    Så sprek mannen din er da, klart dere må heie litt... innimellom cafèbesøk ♥

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Anonym7/5/11

    Gratulerer med gavekortet :) Håper du får en fin helg <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥