søndag 25. april 2010

Vinnere av giveawayen - og tur til Bloksberg!



HURRA, nå er trekningen foretatt og de 4 vinnerne er trukket. Følgende tall ble valgt:


og disse numrene tilhørte:

Susanne
Heidi - Beauty and Living
Lisbeth
Line - Har en drøm


GRATULERER så masse alle sammen og tusen takk til alle som var med!
Send meg adressen deres så kommer det pakke i posten om ikke så lenge :-)

* * * * * * *


Så MÅ jeg bare fortelle om vår supre helg. Vi var så heldige å bli invitert med til Bloksberg(?) av min kjære bror og svigerinne denne helgen - med barn. Vi tenkte som så at hvis de ABSOLUTT ville ha oss med så fikk vi bli med da ;-)

 
Når dere ser bilder fra stedet så skjønner dere kanskje at det var et lurt valg...

 

Stedet var helt fantastisk med 11 soverom, en haug med bad, vinterhage, lekker spisestue, badstu og kaldkulp og ellers alt du kan ønske deg av luksus for en herlig helg.

 
Vi har egentlig funnet ut at så lenge vi har venner og familie som tar oss med til slike steder er det jo ikke noe stress med å kjøpe oss noe eget :-O


Det ble både bading (i 12 grader), grilling på brygga, båttur, rebusløp, tursti med spørsmål (vi havnet visst midt i Husøydagene og tror vi dro deltakerantallet på turstien opp med ca 100% med våre 18 deltakere), bursdagsfeiring og MASSE deilig mat.


Det kan nok se kaldt ut, men det var faktisk fin temperatur. Det virket som om været hadde bestemt seg for å vise seg fra sin beste side så vi hadde mye sol, litt vind og bittelitt regn. Men, hvem bryr seg vel om været når man er i sånne omgivelser, det blir bare et ekstra pluss dersom solen skinner...


Tusen takk til alle som var med på turen og særlig brodern og kona som gjorde dette mulig - hvis dere insisterer kan vi godt bli med en annen gang også...

Ønsker alle en fin uke med oppladede batterier forhåpentligvis!

 

11 kommentarer:

  1. Leser jeg riktig? :-O Har jeg blitt trukket?

    For ett herlig sted dere har kost dere på :) Det er ikke hver dag man får kose seg sånn.
    Jeg ser frem til denne sommeren, for vinteren har vært lang!

    Ha en fin kveld Shnuppa :)
    Klem fra Heidi!

    SvarSlett
  2. Lisbeth26/4/10

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Anonym26/4/10

    Heihei!! Ser ut som om dere har hatt det helt supert i helga!! For et sted;) Greit med litt små luksus i hverdagen!!

    Ha en fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅÅ så glad jeg ble nå:D Johhoooo jeg har vunnet;D Utrolig fint sted dere har kost dere på:) Ønsker deg en flott uke :)
    Stor klem fra meg

    Adressen min er:
    Susanne Håland
    Vardane 92
    5911 Alversund

    SvarSlett
  5. Hei, gratulerer til alle vinnere!
    Så fine bilder av Bloksberg. Jeg har vært der selv en gang og det er et utrolig flott sted, utsikten, ikke minst.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. ...og ta gjerne med en bloggevenn...:-)

    SvarSlett
  7. Åh så gøy, jeg vant give-away:o)) Kult!
    Og for en tur dere har hatt, flott sted:o))
    Heldige dere ♥

    Jeg sender deg adressen og gleder meg masse til pakke!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Bloksberg så fantastisk ut.

    Oppdaget akkurat den koselige blog'en din og har lagt meg som følger :)

    Ha en flott kveld og fortsettelse på uken..


    Tove

    SvarSlett
  9. Vilken härlig helg ni haft!

    Och varmt välkomna imorgon,,,, vi kanske syns om jag inte inventerar!

    E-K/noll54

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥