fredag 23. april 2010

Nye gaver til GIVEAWAYen!!!



Nå har jeg vært i den supre butikken til Home&Cottage på Vinterbro og hentet sponsorgavene jeg har fått. Det er faktisk 4 gaver som skal gis bort. Har du ikke tatt lodd enda så er det enda etpar dager igjen, jeg trekker søndag 25. april :-) Klikk HER for å melde deg på!


Gavene mine kjære lesere tar lodd om er: 
 
* Håndkle, rensevann fra Durance og shea butter håndkrem fra Verbena
* Håndkle, morsomme såper og skjell fra B&C og nydelig såpe fra Durance
* Boken "Vendela - kropp" og en søt charm til kubbelys
* Boken "Småmat" og et artig termometer

Håndklærne, kremene og såpene er sponset av Home&Cottage på Vinterbro. Tusen takk til snille Trude som ville gi meg så flotte ting! Her kommer noen bilder fra den koselige butikken...





Med dette ønsker jeg alle en super helg!


4 kommentarer:

  1. Anonym23/4/10

    Så flotte gaver du har fått!! Det blir kjempe spennende og se om jeg vinner noe;) Ønsker deg og dine en god helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Den butikken er og blir en lykke!!
    God helg♥

    SvarSlett
  3. Så fine premier du har fått Anett :-)
    Nå er det snart Giveaway på loggen min også :-)

    Kos dere på bloksberg i helgen :-))

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  4. Anonym25/4/10

    Nå er jeg spent på trekningen, altså! SÅ fine premier :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥