fredag 2. november 2012

Vi tester...



For litt siden ble jeg spurt om å teste ut noen nye leker for gutter i barneskolealder.
 Minstemann var overlykkelig da pakken kom i posten og han kunne
pakke ut tre esker med übercoole figurer. Spillet minner om
Pokemon, men dette fenget nok mer hos minstemann
her i huset. Pluss for at det var enkelt
å montere og ta i bruk.





Figurene er helt nye i Norge og det er ingen tvil om at dette kommer til å slå an hos
gutter  i aldersgruppen  5-10 år, for dette fenget skikkelig. Historien, som er 
det gode mot det onde, var kjempespennende og satte i gang masse
fantasier hos minstemann. Selve spillet kan både spilles alene
eller flere mot hverandre. Ingen tvil om at dette var
perfekt for en 7-åring som elsker action
og spennende historier :-)

I tillegg til samlekort fikk vi også med ark til fargelegging. Det var Monsuno både i våken og sovende
tilstand, og jeg tviler ikke på at dette kommer til å gå som en farsott over landet fremover
 mot jul. Vi vet ihvertfall hva minstemann  skal få til bursdagen sin :-)

I morgen skal vi ha Halloween-fest for store og små.
Da serveres det med gresssuppe med en
thai-vri og innbakte pølser
- helg er topp!

5 kommentarer:

  1. :)

    Gøy!

    God helg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)

    Håper alt er bra med deg og den fine
    familien din?:)
    Er ikke feil å blogge når man får fine
    ting i posten! Også moro at det er noe
    til barna også:)Ser jo ut til at dette var
    midt i blinken. Jeg må lære meg litt gutteting
    etterhvert siden jeg til nå bare har vært
    helt inni den rosa verden;)

    Nyt helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. God morgen- fru strøken.
    Hi hi, det var godt det var du som fikk forespørselen om å teste ut (dritt) monsuno'ene..hi hi
    jeg ble overtalt av minste mann til å kjøpe to slike for det var så kult- ikkje viste jeg hva de kostet, og fikk hakeslepp når jeg kom til kassen og de ville ha 258 kr for de rørene.
    Vi kom hjem og jeg klarte å knekke begge to ned i denne boksen- ødelagt før Brede rakk å leke med de- jeg elsker (not)disse monsunoene kan man si- nå vil han ha to nye.
    Er nok litt mer i guttene dine sin alder de lekene der.
    Har du hatt en flott uke?
    Det har vi også, litt feber og knask men gikk fort over.
    Mannen er i militæret (yrkebefal på si) denne helgen , så jeg og gullene får kose oss alene.
    Måtte lørdagen by på mye gøy hos dere.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så kjekt å få teste ut da.

    Såg ut til at det fenga dem ja.

    Takk for tips!!

    SvarSlett
  5. Artig, kanskje ett julegavetips til min fetter på 10 år, han elsker bakugan figurene, dette virker jo som å være i samme sjanger!

    Koselig blogg du har!
    God søndag til deg :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥